همه چیز از موقعی شروع میشود که نوزاد شما راه رفتن را یاد میگیرد و رنگدانه های چشم او رنگ ها را از هم تشخیص میدهد در همین رول زندگی که گذر زمان می تواند در آموزش هایی که کودکان شما آن را فرا میگیرد می توانید آموزش های لازم را نیز در سبک بازی و سرگرمی به او بدهید سخت ترین راه ممکن برای آموزش این است که چیزی را به زور بخواهید به کودک خود تلقین کنید این بزرگترین مشکل در دنیای امروز است زیاد فرزندان امروز دیگر چیزی را به زور پذیرا نیستند و سخت است که به آنها چیزی را تلقین کنید . برای سرگرمی کودک 10 ماهه باید پدر و مادر دست او را بگیرند و با او راه بروند راه رفتن مهمترین اصل در زندگی فرزندان خودتان است که بتواند روی پای خودش بایستد این یک نگرانی مضمن به همراه دارد یعنی چی ؟ یعنی اینکه اگر به نوزاد خودتان آموزش راه رفتن ندهید او دیگر درست شاید نتواند راه برود یا برایش راه رفتن بسیار سخت میشود اما نگران نباشید این بازه زمانی کوتاهی است که فرزندان شما آن را پشت سر میگذارد و خودش از طریق غریضه ای که در وجودش است یاد میگیرد که چطور بتواند راه برود .

سرگرمی کودک 5 ماهه

 

ارتباط برقرار کردن برای سرگرمی کودکان بسیار دشوار است مخصوصا نوزادانی که تازه سن پایینی دارند و نمیتوانند درست حرف بزنند اون موقع است که پدر و مادر نمی دانند که او چه چیزی درخواست کرده است ؟! مهمترین نکته جایی است که شما نمیدانید آیا فلان چیزی که درخواست داده است آیا برای فرزند خودتان مفید است؟ آیا سخت زیستن برای زندگی شما مناسب است؟ کودک 5 ماهه چطور میتواند از خود دفاع کند و یا چطور میتواند درست آموزش ببیند خب اینها همه مشکل است که در سر راه شماست و باید با آموزش هایی که از طریق مشاوره میگیرید میتوانید زندگی متفاوتی را برای فرزند خودتان مهیا کنید .

سرگرمی کودک 11 ماهه

 

من عاشق فرزندم هستم؟! اصل مهمی که تمام خانواده ها را به خود درگیر کرده و به دلیل اینکه فرزند خودتان را دوست دارید سخت است که به حرف های او گوش نکنید از یک طرف انقدر وابسته هستید که میتوانید هر کاری برای او انجام دهید از طرفی دیگر شما نمیتوانید درست تصمیم بگیرید و اگر از روی احساسات تصمیم بگیرید در روند تربیتی فرزند خودتان تاثیر منفی نیز میگذارید پیشنهاد ویژه ای به شما دارم که هر چیزی که کودک 11 ماهه شما ازتون درخواست میکند به هیچ وجه همان لحظه برایش مهیا نکنید و صبر کنید تا زمانی از درخواست او بگذرد و بعد برای او تهیه کنید زیرا درخواست سرگرمی باعث میشود فرزند شما بد عادت شود و همیشه هر وقت درخواستی دارد باید همان لحظه اجرا شود .

 

منبع : مجله سرگرمی اینترنتی آموزشی


سرگرمی برای کودک 10 ماهه سرگرمی ,خودتان ,آموزش ,چیزی ,ماهه ,کودک ,فرزند خودتان ,چطور میتواند ,همان لحظه ,تصمیم بگیرید ,برای فرزند ,برای فرزند خودتان منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

آستارا موزیک برنامه دانلودها سجاده عشق شرکت کارادرب مصنوعات چوبی-چوب مصنوعی-پلی یورتان-درب ضدآب میهن استور | متنوع ترین فروشگاه ایرانیان وبلاگ آموزشی پارس نت roz web آموزشی