دانلود فیلم The Wandering Earth 2019 زیرنویس فارسی

دانلود زیرنویس فیلم The Wandering Earth 2019

فیلم چینی زمین سرگردان به عبارت اصلی The Wandering Earth 2019 ، فیلمی با موضوع علمی و تخیلی به کارگردانی فرانت گوو می باشد که با بازی ستارگانی همچون "جینگ وو" ، "چاکسیانو کیو" و "گوانجی لی" همراه شده است. فیلم فوق که در کشور چین Liu Lang Di Qiu منتشر شده، در روز سال نو چین اکران شد و مدت تایم نمایش آن 125 دقیقه عنوان شده است.

فیلم فوق پیش از اکران در کشور سازنده اش، به انتشار سراسری در کشورهای قاره آمریکای شمالی و همچنین استرالیا نیز در آمد که نشان از کیفیت بالای فیلم و استقبال از آن، در سطح جهان دارد.

همانطور که انتظار هم می رفت فیلم فوق از گیشه ای بسیار بالایی برخوردار بوده و با اینکه فقط 50 میلیون دلار برای ساختش هزینه شده، از درآمدی بالغ بر 700 میلیون دلار بهره مند شده است.

این فیلم همچنین به عنوان دومین فیلم پر کشور چین نیز تا به امروز محسوب می شود.

نظر منتقدان کاملا مثبت بود و کمپانی حق پخش مطرح فیلم جهانی، یعنی نتفلیکس انتشار آن را برعهده گرفت.

لینک های دانلود قرار داده شدند.

 

  • • نوشتاری کوتاه از داستان فیلم The Wandering Earth 2019 :

خورشید، روشنایی و گرما در حال پایان است و مردم سرتاسر جهان می خواهند با دستگاها و ابزارهای فوق پیشرفته خود از این کره خاکی خارج شوند؛ در این بین گروهی برای نجات مردم و کم کردن از خطرها تشکیل می شود و تا سرحد مرگ ادامه می داند تا روزی روشن.


تاینی ویدئو - دانلود و پخش آنلاین فیلم ، سریال و انیمیشن فیلم ,earth ,wandering ,دانلود ,کشور ,wandering earth ,earth 2019 ,میلیون دلار ,زمین سرگردان ,دانلود فیلم منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

اسم بچه مطالب به روز از وب ایران tourr وبگاه شخصی سعید کافی انارکی - ساربان کلینیک ها-چاره های سلامتی و زیبایی کاربردی خانگی و کلینیکی هیراد دانلود بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد. مدرسه ی با نشاط ما آموزش گرافیک به زبان ساده آموزش برنامه نویسی