تخته نرد و شطرنج 40 سانتی متری خاتم کاری اعلا می تواند هم زینت بخش دکورهای منازل شما باشد و هم دلیلی برای دورهمی و گذراندن لحظاتی خوش. تخته نرد خاتم کاری شده بسیار با کیفیت و زیباست . در طرف دیگر آن شطرنج خاتم کاری شده وجود دارد که به شما امکان بازی شطرنج را خواهد داد. تخته نرد و صفحه شطرنج خاتم كاري اثر دست هنرمندان استادکار اصفهانی است که با ذوق و سلیقه خود اثری کم نظیر برای شما ساخته و پیشکش شما می کنند. تخته نرد و شطرنج خاتم کاری شده را می توانید بعنوان هدیه ایی نفیس برای دیگران در نظر بگیرید.

تخته نرد و شطرنج 40 سانتی متری خاتم کاری اعلا تخته نرد و شطرنج 40 سانتی متری خاتم کاری اعلا

جنس تخته نرد از چوب است. خاتم روی تخته نرد کاملا اصل بوده و از جنس چوب، استخوان شتر و فلز برنج است. زیبایی و ظرافت ساخت این تخته باعث شده بصورت محصولی اعلا و بسیار با کیفیت در نظر گرفته شود. به همراه آن جعبه ایی بسیار شکیل شامل مهره های تخته نرد وجود دارد.

تخته نرد خاتم تخته نرد خاتم

این تخته برای بازی شطرنج و تخته نرد طراحی و ساخته شده. در وسط آن لولایی وجود دارد که پس از استفاده شما می توانید آن را بسته و در محل مورد نظر خود قرار دهید. البته برای این تخته کاوری نیز وجود دارد که برای تهیه آن بایستی بصورت جداگانه آن را سفارش دهید.

شطرنج خاتم کاری شطرنج خاتم کاری

در صورت نگهداری صحیح از این تخته نفیس , برای سالیان طولانی می تواند همراه شما باشد. بدین منظور در زیر مهره های تخته پارچه ایی چسبانده شده تا کمتر با سطح تخته اصطکاک بر قرار سازد. و بر روی سطح خراش ایجاد نکند. تخته نرد خاتم کاری زیبا می تواند در میهمانی ها برای دورهمی بیشتر استفاده شود.  

تخته نرد و صفحه شطرنج خاتم كاري تخته نرد و صفحه شطرنج خاتم كاري

بازی تخته هم در بین جوانان و هم در بین افراد مسن از محبوبیت بالایی برخوردار است. شما می توانید این محصول زیبا , دست ساز و کاملا ایرانی را به عنوان هدیه ایی نفیس به اقوام و دوستان خود داده و لحظات مفرح و شادی را برایشان بوجود آورید.  

تخته نرد و شطرنج خاتم تخته نرد و شطرنج خاتم

تخته نرد و شطرنج ۴۰ سانتی متری خاتم کاری اعلا تخته نرد و شطرنج ۴۰ سانتی متری خاتم کاری اعلا

  شناسه محصول: 901326

بازار مینا    BazareMina.ir


میناکاری اصفهان تخته ,خاتم ,شطرنج ,کاری ,اعلا ,وجود ,خاتم کاری ,شطرنج خاتم ,وجود دارد ,سانتی متری ,کاری اعلا منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

دانلود بازی برای کامپیوتر PC سرگرمی و آموزش قطره های باران onManEve بطری پت آموزنده درمیس طب - فروشگاه کالاهای بهداشتی و پزشکی