بارکد خوان زبرا MS954

پایه: ندارد تکنولوژی خواندن: لیزری

معرفی و بررسی بارکد خوان زبرا Symbol MS954

بارکد خوان زبرا Zebra Symbol MS954 به شما کمک می کند تا بدون نیاز به در دست گرفتن آن در حین اسکن کردن عملا هر بارکد 1D را اسکن کنید.

این محصول به عنوان یکی از کوچکترین، سبک ترین و درخشان ترین اسکنرهای ثابت موجود است که امروزه در دسترس بوده و به بازار عرضه شده است.

این بارکدخوان برای طرح های دستگاه OEM که با محدودیت فضا رو به رو هستند مانند کیوسک و دستگاه های خودپرداز، تجهیزات تشخیصی بالینی، ابزار پزشکی، دستگاه های بازی و Turnstiles و کنترل دسترسی ایده آل است.

معرفی و بررسی بارکد خوان زبرا Symbol MS954

در ادامه معرفی و بررسی بارکد خوان زبرا Symbol MS954 باید بگوییم که این اسکنر محدوده اسکن 47 درجه ای و 35 درجه ای کنترل شده دارد و مطابق با تقاضاهای مشتری برای اکثر برنامه های کاربردی طراحی شده است.

بارکد اسکنر Symbol MS954 دارای سرعت 104 اسکن در ثانیه می باشد و همچنین فاصله اسکن آن نیز از فاصله بسیار نزدیک تا 88.9 سانتی متر می باشد.

بارکد خوان زبرا Zebra Symbol MS954

زمان نصب و راه اندازی این بارکد خوان گاهی بسیار کم است و شما می توانید با نصب سریع زمان بیشتری را برای بازاریابی خود در نظر بگیرید و بیشتر در خدمت مشتریان باشید.

بارکد خوان زبرا Zebra Symbol MS954 با تکنولوژی ساخت و نرم افزاری پیشرفته ارائه شده است.

بارکد خوان زبرا Zebra Symbol MS954

همچنین باید به این نکته اشاره کرد که بارکد خوان زبرا Zebra Symbol MS954 حتی بارکدهایی که دارای نمادهای ضعیف چاپ شده و کنتراست کم هستند را نیز دریافت می کند.

از نظر کارشناسان ایده برتر قیمت و این بارکد خوان مناسب گاه با توجه به ویژگی هایی که دارد مقرون به صرفه است.

شرکت ایده برتر پارسیان به  انواع دستگاه بارکد خوان می پردازد و شما می توانید برای  بارکد خوان بی سیم با واحد این شرکت به شماره 73027-021 تماس بگیرید.

بارکد خوان زبرا Zebra Symbol MS954


ایده برتر پارسیان بارکد ,خوان ,ms954 ,symbol ,زبرا ,اسکن ,بارکد خوان ,symbol ms954 ,خوان زبرا ,zebra symbol ,زبرا zebra ,zebra symbol ms954 ,زبرا zebra symbol ,زبرا symbol ms954 منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

ارزان کده رکوع چگونه بود بهتر است قارچ کفیر نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی پورتال و سایت تفریحی خبری ایرانیان موسسه چاپ برتر همدان وبلاگ من گالری پیکس رز