یک بلیط هواپیما ب، به کاشان بروید: کاشان شهر گل و گلاب است، شهر بناهای تاریخی و خانه‌های سنتی محسور کننده، شهری که همچون نگینی خیره کننده در میان کویر خودنمایی می‌کنید. با بلیط هواپیما در فصل بهار به ویژه اردیبهشت ماه به کاشان بروید و زیبایی‌های این شهر را که در این فصل دو چندان شده است به تماشا بنشینید. البته سایر بخش‌هایی که در کاشان قرار دارند مانند نیاسر، ابیانه، بزرک، قمصر و. نیز زیبایی‌های خاص خود را دارند که پس از  بلیط هواپیما کاشان از سایت سفرمی safarme.com حتما در برنامه بازدید خود قرار دهید. یکی ازمعروف‌ترین جاذبه‌های گردشگری کاشان که معرف همگان است باغ فین می‌باشد. درختان این باغ بین 100 تا 470 سال سن دارند. حمام فین که امیر کبیر در آنجا به قتل رسید نیز در این باغ قرار دارد. در بخش جنوبی باغ فین دو حمام کوچک و بزرگ وجود دارد، حمام کوچک در زمان صفویه و حمام بزرگ در زمان فتحعلی شاه ساخته شده است. این باغ و حمام به همراه مراسم گلاب گیری که در نیاسر یا قمصر کاشان برگزار می‌گردد به تنهایی انگیزه بسیاری از رزرو بلیط هواپیما و سفر به کاشان هستند. چهارطاقی نیاسر که قدمت آن به اواخر دوره اشکانی یا اوایل ساسانیان باز می‌گردد در گذشته نام آتشکده ساسانیان را یدک می‎کشید اما امروزه باستان شناسان سایر موارد استفاده این بنا مانند بنای یادبود و مقبره را محتمل‌تر می‌دانند. خانه بروجردی ها که در سال 1242 ساخته شد نمونه بارز یک خانه اعیانی در آن دوران به شمار می‌رود.

دیگر جاذبه‌های کاشان که با تهیه بلیط هواپیما و سفر به این شهر باستانی، پس از موارد ذکر شده اهمیت زیادی دارند به شرح زیر می‌باشد: آبشار نیاسر کاشان، نوش آباد شهر زیرزمینی کاشان که قدمتی هزار و چند صد ساله دارد و درسال 1385 طی حفر چاهی کشف شد، مسجد جامع کاشان، تپه‌های سیلک، روستای ابیانه، خانه طباطبایی‌ها و . بعد از تهیه بلیط هواپیما باید به فکر محل اقامت خود در این شهر باشید و باید بگوییم که حیف است لذت اقامت در اقامتگاه های تاریخی و بومی این منطقه را از دست بدهید. از نظر آب و هوا هم همان فصل بهار که مصادف با مراسم گلاب گیری است به دلیل هوای معتدلی که دارد، بهترین زمان رزرو بلیط هواپیما است. 



بلیط هواپیما کاشان ,هواپیما ,بلیط ,حمام ,دارند ,خانه ,بلیط هواپیما ,رزرو بلیط ,تهیه بلیط ,گلاب گیری ,مراسم گلاب منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

اتوکلاو دندانپزشکی d Mosavat چاپ و تبلیغات پیام گستر hhdc فلزیاب ارزان 09102191330 جستجوگر دانلودها فایوایران ، مرکزی برای ادیت جی تی ای