فارغ التحصیل لیسانس رشته حقوق از دانشگاه یدی تپه ترکیه می باشد، او در کنار بازیگری یک ورزشکار حرفه ای می باشد و می گوید خودم را با هیچکس مقایسه نمی کنم.

جان به ۵ زبان زنده دنیا از جمله انگلیسی، آلمانی، ایتالیایی و ترکی مسلط است، و بسکتیال، تنیسس روی میز و بدمینتون رو به شدت پیگیری می کند.

جان یامان

عکس های جان بازیگر ترک

جان یامان

بازیگر مشهور ترکیه ای

از نقش آفرینی‌ های وی می‌ توان به سریال زیبای (ماه کامل) اشاره کرد که در کنار اوزگه گورل به ایفای نقش پرداخته است. وی هم‌ اکنون در سریال پرطرفدار پرنده سحرخیز همراه با بازیگر معروف دمت اوزدمیر ایفای نقش می کند.

جان یامان

جان و دمت اوزدمیر

جان یامان

بازیگر و مدل مشهور ترک

داستان سریال عطر عشق ، خوش اقبال با بازی جان یامان

صنم هر صبح بعد چند ساعت کار در مغازه پدرش کل روز رو با کتاب خواندن و خیالبافی سپری میکنه و از زندگیش بیش از اندازه راضی هست.ولی تا زمانی که پدر مادرش گفتند اگه شوهر مناسب برای خودش پیدا نکنه به زور شوهرش میدن. صنم هم میره محل کار خواهرش و شروع به کار میکنه. هنوز خبر نداره عشقی که آرزویش رو داشت اونجا منتظرشه. میشه روی دروغ ها عشق ساخت؟ صنم چی؟ میتونه عاشق جان (جان یامان) که ازش متنفره بشه؟

جان یامان

نوجوانی جان یامان

جان یامان

بازیگر ترک

روابط عاشقانه جان

گفتنی است جان یامان در سال ۲۰۱۵ در سریال عشق از روی لجبازی با یکی از بازیگران زن بنام Açelya Topaloğlu رابطه عاشقانه ای برقرار کرد اما مدتی بعد از هم جدا شدند

سپس یک دوره هشت ماه نیز با بستمسو اوزدمیر بود که در سال ۲۰۱۷ جدا شدند. اکنون شایعه رابطه وی با دمت اوزدمیر در فضای مجازی پخش شده است.

جان یامان

سریال های جان یامان

جان یامان

سریال ماه کامل

منبع : جان یامان


مجله اینترنتی یامان ,سریال ,بازیگر ,اوزدمیر منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

networktrain معرفی کالا فروشگاهی شبکه سمن های استان کرمانشاه پروانگی Technology فروش قطعات خودرو دانلود آنلاین فایل های الکترونیکی پرتال تیم آسان وب شرکت اعزام دانشجو به اوکراین