تفریحات و مکانهای گردشگری فراوانی در تایلند وجود دارد که هر کدام به نوبه خود خاص و جذاب است. با همراهی ما با چند جای جذاب این کشور آشنا شوید.

 

آکواریوم پوکت

آکواریوم فوق العاده و شگفت آور پوکت یکی از جاذبه های پوکت است که بی شک بدون بازدید از آن سفر نصفه و نیمه ای را برای خود رقم زده اید . این آکواریوم به زیبایی توانسته است دنیای اعماق اقیانوس را در خود به خوبی جای دهد چرا که این آکواریوم حدودا از 30 بشکه بسیار بزرگ آب شور پر شده است و در خود هزاران ماهی از نژادهای مختلف و مرجان و گیاهان آبزی سازگار با منطقه و غیره را در خود به خوبی جای داده است.

 

آکواریوم پوکت دارای راهرویی است که همانند تونلی درست شده است که دیواره ها و سقف آن شیشه ای می باشد که بازدید کنندگان تور تایلند به خوبی می توانند انواع ماهی ها را از داخل تونل تماشا کنند و لذت ببرند . نور پردازی زیبای این آکواریوم همه را شگفت زده میکند . چنانچه علاقمند به دیدن صحنه غذا دادن به ماهی ها هستید می توانید روزهای تعطیل بین ساعت های 11 تا 11:30 به آکواروم رفته و از نزدیک شاهد آن باشید . ساعت کاری آکواریوم پوکت که یکی از جاذبه های توریستی پوکت نیز می باشد، از 08:30 الی 16 می باشد .برای اطلاع از قیمت تور پوکت با مهرپرواز همراه باشید.

 


 

جزیره مرجانی پاتایا

جزیره مرجانی پاتایا یکی از مکان های جذاب پاتایا است که با آن 7 کیلومتر فاصله دارد . سواحل شن های سفید این جزیره را زیباتر و جذاب تر کرده . هر صبح قایق ها و یا لنج هایی به این جزیره رفته و عصر ها باز میگردنند که این باعث می شود توریست های تور لحظه آخری پاتایا روزی پر هیجان و شگفت انگیزی در این جزیره داشته باند . اگر سفر با کشتی را انتخاب کنید حدود 45 دقیقه و اگر قایق های پر سرعت را انتخاب کنید حدود 15 دقیقه طول می کشد تا به این جزیره زیبا برسید .

 

 

این جزیره شگفت آور یک ایده برای جذب توریست داشته و آن هم این است که قایق های کف شیشه ای درست کرده که توریست ها میتوانند با آنها به آبهای شفاف بروند و از زیبایی های درون آب و مرجان ها نیز لذت کافی ببرند . کسانی که به غواصی هم علاقمند هستند می توانند در این مکان که یکی از جاذبه های گردشگری پاتایا محسوب می شود، از تپه های مرجانی نهایت لذت را ببرید.

 


بازار شناور بانکوک


بازار شناور مکانی است که در آن محصولات‌ و صنایع دستی بومی و محلی ، میوه ، سبزیجات و غذاهای پخته‌شده وجود دارد که توریست ها می توانند از روی قایقی که آنها را حمل می کند کرده و تجربه از روی آب را داشته باشند . مشهور‌ترین بازار شناور، بازار DOMNOEN SADUAK است که در منطقه راچا بوری ‌، نزدیک به بانکوک قرار دارد . با این که بازار از توریست‌های تور ارزان بانکوک پرشده، اما جو آنجا بسیار عالی و آرام بخش و جذاب است. برای رفتن به این بازار زیبا و و گشت و گزار و برگشت حدود نصف روز زمان نیاز است .


. برای تجربه کامل این بازار زیبا و دیدنی تایلندی یک قایق اجاره کنید و از رقص کلاسیک تایلندی، نمایش های هنری، شالیزارها و خانه های سنتی تایلندی دیدن کنید. این بازار روزانه از ساعت 10 صبح تا 9 شب دایر است و تجربه ای متفاوت از فرهنگ تایلندی را در طول اقامتتان در بانکوک برای شما به ارمغان می آورد.

 


وبلاگ آژانس مسافرتی مهر پرواز|مجری مستقیم تور خارجی،رزرو آنلاین بلیط،نوروز97 بازار ,آکواریوم ,جزیره ,پوکت ,جذاب ,قایق ,آکواریوم پوکت ,بازار شناور ,بازار زیبا ,کنید حدود ,مرجانی پاتایا ,جزیره مرجانی پاتایا منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

فروش انواع کاکتوس الان بخر تحویل بگیر موزیک دیسلاو پورتال و سایت تفریحی خبری ایرانیان تخفیفان فایل های دانشجویی belager اصفهان کاکتوس: عرضه کننده انواع کاکتوس و ساکولنت خدمات تخصصی روانشناسی و مشاوره