دانلود فیلم How About Adolf 2018 زیرنویس فارسی

دانلود زیرنویس فیلم How About Adolf 2018

فیلم آلمانی درباره آدولف چه می دانی به زبان اصلی How About Adolf 2018 ، فیلمی به کارگردانی سونک ورتمان می باشد که در ژانر، کمدی، خانوادگی و اجتماعی، به مدت زمان 1 ساعت و 31 دقیقه منتشر شده است.

از جمله بازیگران مطرحی که در این فیلم ایفای نقش نموده اند می توان به فلوریا دیوید فیتس، جانینا یوهس و کارولین پترز ایفای نقش نموده اند.

داستان فیلم از آنجایی آغاز می شود که یک مرد خانواده از به زبان آوردن نام آدولف به عنوان فرزند آینده شان سخن می گوید، نامی که از زمان جنگ جهانی دوم به بعد کسی آن را انتخاب نکرده و از طرفی بسیار هم اسم منفوری در بین مردم است؛ همین موضوع سبب تنشی در میان خانواده بر اثر انتخاب این نام می شود.

لینک های دانلود قرار داده شدند.

» منتشر کننده: taynevideo


تاینی ویدئو - دانلود و پخش آنلاین فیلم ، سریال و انیمیشن فیلم ,دانلود ,adolf ,about ,آدولف ,adolf 2018 ,about adolf ,درباره آدولف ,دانلود فیلم منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

bazarganireza کلیستنیکس تیدا کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد تصفیه آب easywell طراحی لوگو شاعر قرن هستی آقای حمیدرضا نگین تاجی انتظار بی پایان تجهیزات مدرن تصفیه خانه های آب و فاضلاب پورتال جامع نسیم ایران