دانلود تلگرام برای کامپیوتر و ویندوز

دانلود Telegram Desktop

تلگرام برای کامپیوتر و ویندوز Telegram Desktop 1.6.3 + Portable / Mac / Linux نام نسخه دسکتاپ سرویس محبوب کمپانی Telegram LLC برای سیستم عامل ویندوز ، مک و لینوکس است. اکنون می توانید از تمامی امکانات مسنجر Telegram در سیستم عامل ویندوز نیز استفاده کنید. بنابراین امکانات ارتباطی محبوب قدرتمند نرم افزار تلگرام برای اندروید iOS و ویندوز نیست ؛ اکنون می توانید در دستگاه های دسکتاپ نیز از این سرویس نهایت استفاده را کنید. سرویس Telegram ابزاری ارتباطی و بسیار قدرتمند و پرسرعت است که شما را قادر می سازد از یک اکانت تلگرام ، در چندین پلت فرم به طور همزمان و با حفظ تمامی محتویات و تاریخچه پیام های ارسالی و دریافتی استفاده کنید.  در اپلیکیشن تلگرام می توانید به دوستان خود پیام های متنی ، تصویری ، ویدیویی و… ارسال کنید ، همچنین امکان به اشتراک گذاری انواع فرمت ها از قبیل ZIP ، PDF ، DOC و… نیز وجود دارد ، در پیام رسان تلگرام می توانید گروه هایی حاوی 200 عضو تلگرام ایجاد کنید و به گفتگوی گروهی پیرامون مشاغل و موضوعات آموزشی بپردازید.  در این میان، برخی تولیدکنندگان بومی نیز دست به کار شده و اقدام به عرضه پیام‌رسان‌های فارسی مختلفی کرده‌اند که از جمله محبوب‌ترین آن‌ها می‌توان به سروش، ایتا، گپ ، آی گپ ، بله و … اشاره کرد.


MRD Tools تلگرام ,ویندوز ,توانید ,telegram ,استفاده ,دانلود ,تلگرام برای ,استفاده کنید ,عامل ویندوز ,برای کامپیوتر ,دانلود تلگرام منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

فروش انواع ریموت کنترل جرثقیل غمگینم خوشحالم گاهی هیچم عربی پرسش مهر 19 instagram آیا محیط مدرسه دلپذیر، دلخواه و شاد است؟