چهاردهمین آزمون بسندگی عربی دانشگاه ادیان و مذاهب قم، پنج شنبه مورخ 1397/12/16 تافل عربیساعت نه صبح برگزار می‌شود.
به گزارش عربی برای همه، دانشگاه ادیان و مذاهب قم به عنوان مبتکر آزمون بسندگی عربی (تافل عربی) از سال 90 تاکنون این آزمون را برگزار کرده و به دلیل استقبال گسترده دانشجویان دکتری سراسر کشور، این آزمون را سه بار در سال برگزار می کند.

این آزمون برای تعیین مهارت بوده و منبع مشخصی ندارد. اما توصیه می شود که شرکت کنندگان  یک دوره کتابهای آموزش مکالمه و قواعد1 را مطالعه  کرده و با اصطلاحات ی و مذهبی هم آشنایی داشته باشند.
مهلت ثبت نام :   یکشنبه 12 اسفند
زمان برگزاری آزمون: پنج شنبه ، 16 اسفند 1397

همچنین کارگاه آشنایی با آزمون بسندگی عربی و حل نمونه سوال، روزهای دوشنبه، سه شنبه، و چهارشنبه صبح و بعد از ظهر در همین دانشگاه برگزار می شود.


علاقه مندان می توانند برای شرکت درکلاس آمادگی و آزمون به آدرس قم، پردیسان، دانشگاه ادیان و مذاهب، ساختمان شماره سه آموزش، طبقه دوم ( دفتر بخش عربی) مراجعه کنند و یا با شماره  02532802610 داخلی 247 تماس بگیرند.

اطلاعیه ثبت نام


عربی برای همه ( آموزش مکالمه عربی ) عربی ,آزمون ,دانشگاه ,برگزار ,ادیان ,بسندگی ,آزمون بسندگی ,دانشگاه ادیان ,بسندگی عربی ,آموزش مکالمه ,تافل عربی ,عربی دانشگاه ادیان منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

دانلود فیلم سریال ایرانی جدید 97 remotecar پست آنلاین ainbowSixS انجمن علمی انرژی های تجدیدپذیر دانشگاه گلستان مجله اینترنتی ایران نکاتی درباره دنیای آنلاین دل میگه