کشمش ضایعاتی از آنجایی که میدانید شهر تاکستان یکی از بزرگترین تولید کننده ها و صادرکننده های انگور و کشمش در کشورعزیزمان می باشد.

کشمش ضایعاتی

کشمش درجه 3 یا همان کشمش ضایعاتی یکی از محصولات شرکت فرتاک می باشد که این محصول از نظر قیمت و کیفیت بسیار ارزان نسبت به شرکتهای دیگر می باشد.

کشمش ضایعاتی برگرفته از کشمش سالم می باشد به علت خشک کردن انگور به صورت سنتی، این کار باعث ایجاد عمده ضایعات در کشمش می شود، که بعد از چند مرحله جداسازی آن به این قسمت می رسیم که ضایعات کشمش از کشمش سالم جداشده و درکیسه هایی بسته بندی می شود ،در واقعه کیفیت کشمش درجه 3 بسیار بالا بوده و بخاطر قیمت ارزان آن زیادی دارد.

از کشمش ضایعاتی یا همان کشمش درجه 3 استفاده های زیادی در زمینه های درست کردن شیرینی و کیک از آن استفاده می کنند و همچنین برای تولید شکلات نیز زیاد مورد استفاده قرار می گیرد.

به دلیل ارزان قیمت بودن این محصول در بازار بسیاری از کشورها همچون روسیه ، عراق و را به سمت خود می کشاند.

به عنوان مثلا بسیاری از کاخانه ها و شرکت هایی که به صورت عمده تولید کیک و شیرینی دارند بخاطر ارزان بودن قیمت کشمش درجه 3 از این نوع استفاده می کنند.

 

کشمش ضایعاتی


کشمش ضایعاتی کشمش ,ضایعاتی ,استفاده ,ارزان ,درجه ,قیمت ,کشمش ضایعاتی ,کشمش درجه ,کشمش سالم ,همان کشمش ,ضایعاتی کشمش منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

پورتال و سایت تفریحی خبری ایرانیان معرفی سایت های کسب درامد از اینترنت کدهای تخفیف دیجی کالا سایت تفریحی آنتی فاز خرید و فروش فلزیاب 09362131009 محصولات آشپزخانه بیرور آذران فضانما | طراحی و ارائه مبلمان اداری فروشگاه اینترنتی