معمولا وقتی زمان قالیشویی و تمیز کردن فرش ها می رسد، مردم جارو برقی خود را بر می دارند. هر چند که ممکن است نخواهید در برخی شرایط از جارو برقی استفاده کنید. شاید ماشین شما شکسته شده باشد و توانایی یک جارو برقی جدید را نداشته باشید. شاید کودکی در خانه دارید که خوابیده است و نمی خواهید مزاحمش شوید. فرش های دستی خوب و مرغوب ممکن است با جارو برقی هایی با توان زیاد از بین بروند. عاقلانه است که بدانید چه جایگزینی برای هر یک از این شرایط وجود دارد.

یک جارو دستی ب.

جاروهای فرش برای دهه هاست که در بازار پیدا می شوند و برای بلند کردن اشیای کوچک کارآمد هستند. این جارو ها برای از بین بردن کثیفی و بیرون کشیدن آن به عمق الیاف فرش نفوذ نمی کنند اما حسن آن این است که فرش های کیفیت بالای شما را خراب نخواهند کرد و هیچ گونه آسیبی به فرش ها پس از قالیشویی وارد نخواهند کرد. این نوع جاروها که در تمامی مغازه ها موجود هستند، روشی بسیار ارزان می باشند. برس های سر جارو کثیفی را درون سطل آن می ریزد و شما قادر خواهید بود پس از هر بار استفاده آن را خالی کنید.

جارو و خاک انداز

در صورتی که فرشی کم پرز دارید، پس از قالیشویی می توانید از یک جارو و خاک انداز استفاده کنید. این گزینه به کیفیت یک جارو برقی کار نخواهد کرد اما انتخابی بسیار عالی است اگر دارید نقطه ای کوچک و مشخص را تمیز می کنید. به راحتی تماس های کوتاه با فرش برقرار کنید تا کثیفی را به زور از فرش بیرون بکشید و آن را به سمت خاک انداز هدایت کنید.

اسفنج و سطل

در صورتی که زمان و وقتش را دارید، می توانید فرش هایتان را به کمک یک اسفنج ظرف شویی و یک سطل آب و صابون قالیشویی و تمیز کنید. اسفنج را هنگام در آوردن بچلانید و سپس بخش زبر آن را برای خشک کردن فرش استفاده کنید. این گزینه موی سر، موی حیوانات خانگی، کثیفی و حتی لکه ها را نیز قالیشویی و تمیز خواهد کرد. این کار ممکن است زمان بر باشد اما باعث می شود فرش شما ظاهری بسیار زیبا به خود بگیرد. شما همچنین می توانید با استفاده از یک تی اسفنجی سنتی زمین را تمیز کنید و به این روند سرعت ببخشید و با این کار فرش های خود را قالیشویی کنید.

رول چسبی

همان رول هایی را که برای جدا کردن موی حیوانات خانگی از لباس هایتان استفاده می کنید، می توانید روی فرش هایتان هم استفاده کنید. از بلند کردن تمامی اشیای بزرگ تر با دست و دور انداختن آن ها شروع کنید. یک جارو می تواند به طرز حیرت انگیزی سرعت این روند را بالا ببرد. سپس با استفاده از رول چسبی فرش را تمیز کنید و کثیفی، مو و پرز باقی مانده را از بین ببرید.
فرقی ندارد از صدای جارو برقی خوشتان نمی آید یا فقط از استفاده از آن خوشتان نمی آید، راه های زیادی برای تمیز کردن و قالیشویی کردن فرش هایتان وجود دارند. در صورتی که قرار نیست به صورت مرتب و روزانه جارو برقی بکشید، بهتر است به روش های متعاول دیگر قالیشویی بخاری پناه ببرید و در آن ها سرمایه گذاری کنید تا به اعماق فرش خود نفوذ کنید و هر نوع کثیفی را از بین ببرید. قالیشویی ها سرویس های بسیار مناسب و با قیمت پایینی برای تضمین ظاهر زیبای فرش شما در سطح خود ارائه می کنند و علاوه بر این، این اطمینان را به شما می دهند که در لایه های پایینی نیز فرشتان عمیقا و کاملا تمیز و قالیشویی شده است.

 

منبع : 

http://baseblog.parsiblog.com/Posts/137/%DA%86%DA%AF%D9%88%D9%86%D9%87+%D8%A8%D8%AF%D9%88%D9%86+%D8%AC%D8%A7%D8%B1%D9%88+%D8%A8%D8%B1%D9%82%D9%8A+%D9%81%D8%B1%D8%B4+%D9%87%D8%A7%D9%8A%D9%85%D8%A7%D9%86+%D8%B1%D8%A7+%D8%AA%D9%85%D9%8A%D8%B2+%DA%A9%D9%86%D9%8A%D9%85%D8%9F/


مرجع اطلاعات جارو ,تمیز ,استفاده ,برقی ,کثیفی ,توانید ,جارو برقی ,استفاده کنید ,تمیز کنید ,کنید اسفنج ,بلند کردن منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

ارغوان فروشگاه ‫3030tv ماینینگ شبکه ای lhiswis برای گروه فدایی زولا ثبت شركت اجناس فوق العاده گیمز | جدیدترین از ما بخواهید