بعضی از سربازان با غیبت ۱۰ الی ۱۵ روز فکر می‌کنند فراری محسوب می‌شوند، در حالی که مطابق قانون افرادی که تا ۶۰ روز مراجعه کنند فراری محسوب نمی‌شوند. کسانی که خودشان را به محل خدمت معرفی نکنند، به ازای هر روز غیبت ۲ روز اضافه می‌خورند و یک روز هم که حضور نداشته اند و تبدیل به ۳ روز می‌شود.


 این مدت نمی‌تواند از سه ماه بیشتر باشد و فرماندهان و مسئولین می‌توانند کمیته‌‌ تشکیل دهند و این غیبت‌ها را ببخشند. اگر فردی برای بار دوم مرتکب فرار شود ۶۰ روز معنا ندارد و هر مقداری که  یگان را ترک کند، فراری به حساب می‌آید و تعیین تکلیف فرد با دادگاه است.


ما یک ضوابط و شیوه نامه‌ای را اخیرا به نام بازگشت به سنگر سربازان فراری ابلاغ کرده ایم، یعنی افراد را دعوت کرده ایم که به خدمت بازگردند، چراکه سربازان با فرار حداقل تا ۵۰ سالگی با مشکلات زیادی باید دست و پنجه نرم کند. چراکه فرد در ۵۱ سالگی  از سیستم قانونی خارج می‌شود.


ما تسهیلاتی را فراهم کرده ایم و اختیاراتی را برای فرماندهان در نظر گرفته ایم که بتوانند اضافه خدمت‌ها را ببخشند و از سوی دیگر با سازمان قضایی نیرو‌های مسلح هماهنگ کرده ایم


خبرگزاری وحیدیه نگار فراری ,کرده ,سربازان ,سربازان فراری ,فراری محسوب منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

rashid سایت وب سئو اتاق تمیز ropdown جوک ولطیفه تصاویربامزه وبسایت اموزشی حیله خرید ساعت مچی اورجینال مردانه زنانه پسرانه دخترانه 2019 خرید فلزیاب