در مطلب قبلی بلاگ راجب سرور مجازی صحبت کردم و گفتم که چیه.

توی این مطلب میخام راجب سرور اختصاصی صحبت که چیه و به چه دردی میخوره.

همونطور که می دونید سرور های مجازی اختصاصی بر روی سرور های اختصاصی نصب میشوند یعنی توسط نرم افزار های موجود یک ویندوز جدا بر روی سرور نصب می کنند و منابعی که مشتری نیاز داشته باشد را در اختیارش می گذارند.

زمانی که شما یک سرور اختصاصی تهیه می کنید می توانید به راحتی چندین وی پی اس یا همان سرور مجازی را بر روی آن نصب کنید و از آن استفاده های لازم را ببرید.

یکی از مصارفی که سرور های اختصاصی دارند همین است یکی دیگر از مصارفی که سرور های اختصاصی دارند برای میزبانی از سایت های بزگ مناسب هستند .

سایت هایی که تعداد کاربران آنلاین زیادی دارند  می توانند با سرور اختصاصی آپتایم خود را تضمین کنند و رضایت کاربران خود را به این شکل جذب کنند.

یکی دیگر از کاربرد هایی که سرور اختصاصی برای استفاد به عنوان هم مناسب هستند.

یکی از مصارفی که سرور های اختصاصی آمریکا فرانسه و دیگر کشو های خارجی دارند همین است که کسانی که می خواهند سرویس را ارائه دهند به همین روش یعنی با یک سرور اختصاصی به اینکار می پردازند.

اگر شما سایتی دارید که در آغاز راه است خیلی هزینه نکنید و اول یک هاست اشتراکی و یا یک سرور مجازی تهیه کنید و هر وقت که نیازتان شد سرور اختصاصی تهیه کنید زیرا هزینه هایی که این نوع سرور ها دارد بسیار زیاد است و برای شروع کار مقرون به صرفه نخواهد بود.

سرور های اختصاصی بسته به منابعی که دارند قیمت های متفاوتی دارد در مطالب آینده وبلاگم یک سایت به شما معرفی خواهم کرد که می توانید از آن سایت کنید.


vpsایران سرور ,اختصاصی ,مجازی ,سایت ,دارند ,هایی ,سرور اختصاصی ,سرور مجازی ,مناسب هستند ,دارند همین ,تهیه کنید منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

حجت الاسلام مجتبی مظلومی مراغه ای دانلود پروژه و پایان نامه آهن آلات گولبه ای جامع ترین وبگاه تخصصی گردشگری و توریست دکتر میلاد تهرانی|مشاوره خانواده|مشاوره زناشویی|مشاوره جنسی ((*کلبه تنهایی*)) فروشگاه فایل شرکت کشاورزی متین زراعت واری