حامد خورشیدی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به نمایشگاه گل و گیاه استان اظهار کرد: این نمایشگاه برای سومین دوره در استان قم در حال برگزاری است و 100 تولیدکننده در زمینه گل‌های آپارتمانی و گل‌های تزئینی در این نمایشگاه مشارکت دارند.

وی ادامه داد: تلاش کردیم که در نمایشگاه گل و گیاه استان قم دست واسطه‌ها را قطع کنیم و تولیدکنندگان فعال در این زمینه را به این نمایشگاه بیاوریم، این کار موجب رونق کار بخش خصوصی می‌شود و پایین آمدن قیمت‌ها در نمایشگاه را به دنبال دارد.

مسؤول برگزاری نمایشگاه گل و گیاه استان قم افزود: 100 مشارکت کننده در این نمایشگاه از 20 استان در زمینه گل‌های آپارتمانی، گل‌های تزئینی، ادوات باغبانی و گیاهان دارویی حضور داشته و نمایشگاه از 21 اسفندماه تا 26 اسفندماه از ساعت 16 تا ساعت 22 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی استان برپا است.

وی تصریح کرد: بیشترین تعداد شرکت کنندگان به ترتیب از شهرهای تهران، کرج، محلات و استان‌های شمالی هستند، تولیدکنندگان قمی پنج درصد شرکت کنندگان در نمایشگاه را تشکیل می‌دهند و آن‌ها غرفه‌های عرضه کاکتوس و پرورش زالو را در نمایشگاه گل و گیاه استان دارند.

خورشیدی در خاطرنشان کرد: 35 غرفه صنایع دستی، 70 غرفه مواد غذایی و سوغات استان‌ها و 130 غرفه گل و گیاه و تجهیزات باغبانی در سومین دوره نمایشگاه گل و گیاه استان قم تشکیل شده است.


سایت مدرن نمایشگاه ,استان ,گیاه ,گل‌های ,غرفه ,زمینه ,گیاه استان ,شرکت کنندگان ,سومین دوره ,زمینه گل‌های منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

چاپ و بسته بندی ترنم فیلم و کارتون My Experience of Programming تخفیف وات چت|چتروم وات|گپ وات|ادرس اصلی وات چت playvpla shop