در این بخش از وبلاگ درب ضد سرقت و سیستم های حفاظتی قصد داریم تا در مورد قطعات و ساختار درب های ضد سرقت برای شما همراهان همیشگی بیشتر بگوییم. در داخل درب ضد سرقت دو نوع متریال قرار دارد و قطعات و اثاثیه و یراق آلات مختلفی در ساختار آن استفاده شده اند تا در نتهایت به یک اسكلت پیكره بندی امن برسد.  یکی پلی یورتان که همان یونولیت نسوز خودمان است و دیگری بتن که باعث ایستایی و ابرام اكثر آن میشود حكماً باعث میشود که وزن درب هم م سنگین شود.

همه این تجهیزات در کنار یکدیگر تشکیل ساختمان درب ضد سرقت را میدهند فقدان هرکدام باعث میشود تا کار لنگ بزند اما یکی از مهمترین یراق آلاتی که در این درب وجود دارد قفل شب میباشد که برای شب ها و حین خواب بسیجیدن شده است و دارای یک زنجیر نیز میباشد و فقط کافیست که شما چفت آن را فشار دهید تا قفل شود و هیچکس نمیتواند به داخل وارد شود.

درب ضد سرقت

از جمله مهمترین بخش های تشکیل دهنده یک در ضد سرقت یراق آلات و كالا جانبی آن میباشند که نقش علاوه مهمی را در کارکرد درب ایفا میکنند و بدون آنها درب ضد سرقت معنایی ندارد.

اما یک درب ضد سرقت چگونه میتواند ضد حریق هم باشد در واقع همه درب ها از چوب مخلوق شده اند اما درب ضد سرقت یک لایه نسوز و عایق دارد که بر اثر گرمی بالا و آتش هم هیچ واکنشی از خود نشان نمیدهد همین یونولیتی که در داخل درب ضد سرقت تعبیه شده است باعث میشود که درب آتش نگیرد چون این فوم دارای توانمندی ضد حریق نیز میباشد.

درب ضد سرقت

درب ضد سرقت به قدری هوشمندانه آفریده شده است که حتی شاه ها هم در بازکردن آن ناکام باقی مانده اند در یک مسابقه ای که بین چندین سارق حرفه ای در کشور آمریکا صورت غمگین است یک درب ضد سرقت را در یک قاب حیطه نصب کرده اند و از بین 5 سارق استدعا کرده اند که آنرا در بازه زمانی حدود 10 نكته لحظه باز کنند تا از جایزه نقدی و سبك حبس بهره مند شوند پس از شروع آزمایش حتی با گذشت یک ساعت هم هیچکدام از سارقین و زندانی ها نتوانستند درب ضد سرقت را باز کنند و این نشان از کیفیت و قرار امان بالای درب ضد سرقت است که حتی با آتش زدن و تبر زدن به آن هم باز نمیشود و به قول مشتهر به هیچ صراطی مستقیم نیست و فقط و فقط باید کلید مخصوص خود درب وجود داشته باشد تا بتوان آنرا باز کرد.


پوگبا موزیک سرقت ,میشود ,باعث ,میباشد ,داخل ,قطعات ,باعث میشود ,یراق آلات منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

شهر کوچک زیبا دانلود آهنگ | دانلود فیلم وبلاگ نام نیک پایگاه مقاومت بسیج شهید مطهری ونهر سایت قرآنی علامه حلی ۵ جدیدترین اخبار و اطلاعات تحلیلی سئو حرفه ای فیلم سریال