اقامتگاه بوم  گردی دالون در خیابان سلمان فارسی یزد واقع شده و در واقع یک خانه خشتی قدیمی ست که در سال 95 بعنوان اقامتگاه آماده پذیرایی از توریست ها و مسافرین شد.

اقامتگاه نزدیک به مسجد جامع یزد، آب انبار شش بادگیری، بقعه سید رکن الدین و بازار سنتی یزد میباشد. آب انبار شش بادگیری یک آب انبار قدیمی و متعلق به دوران قاجار، به حجم مخزن دو هزار متر مکعب است و همانطور که از اسمش پیداست، شش بادگیر دارد و از جاذبه های تاریخی شهر یزد محسوب میشود. همچنین بازار سنتی از جاذبه های مهم گردشگری و توریست گردی این شهر تاریخی به شمار می آید که گردشگران زیادی را برای بازدید و سوغاتی های یزد به سمت خود میکشاند.

این خانه بومی مانند سایر خانه های بافت قدیم یزد دارای کف پوش آجری و دیوارهای خشتی ست که نشان دهنده اصالت و سنتی بودن آن میباشد . این اقامتگاه با ظرفیت 4 اتاق و 10 تخت پذیرای مهمانان و توریست گردان است همچنین چایخانه ای برای صرف چای ، صبحانه و سایر وعده های غذایی در محوطه دالون تعبیه شده که دارای تخت های چوبی و سنتی ست . همچنین لازم به ذکر است سرویس بهداشتی و حمام خارج از اتاقها و در محوطه قرار دارد.

از امکانات دیگر این اقامتگاه میتوان به سیستم گرمایشی سرمایشی، تلویزیون و اینترنت و نزدیکی آن به مراکز درمانی اشاره کرد .


بوم گردی آنلاین اقامتگاه ,سنتی ,گردی ,انبار ,خانه ,دالون ,بازار سنتی ,گردی دالون منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

فیلم های الان دانلود Ericair2sbj3k Situs گردش در لوازم خانگی کلینیک لیزر سئو حرفه ای سایت عشق کتاب ghabar rooz دانلود آهنگ جدید فارس خبر