جذابيت شهر استانبول به اين است كه در دو قاره مختلف يعني آسيا و اروپا واقع شده است و با يك راه آبي باريك به نام بوسفوروس به دو قسمت مختلف تقسيم شده است و همين مسئله باعث شده است كه فرهنگ مردمان شهر استانبول تلفيقي از دو قاره باشد و هر بازديد كننده اي متوجه اين تلفيق فرهنگي و تفاوت بين دو بخش استانبول مي شود.

براي گشت و گذار كامل در شهر استانبول و كشف كردن فرهنگ مردمانش به ماه ها و يا حتي سال ها زمان نياز داريد! اما ما در اين مقاله به شما چندتا از مهم ترين كارهايي كه بايد در استانبول در چند روز اقامتتان انجام دهيد را معرفي مي كنيم. با ما همراه باشيد.براي اطلاع از قيمت تور استانبول پرواز تركيش و همچنين خريد بليط هواپيما به وب سايت مهرپرواز مراجعه بفرماييد.

1.اياصوفيه 
اياصوفيه به عنوان يكي از زيباترين ساختمان هاي جهان شناخته مي شود و به همين دليل به هيچ عنوان نبايد بازديد از آن را در طول سفرتان به استانبول و تور ارزان استانبول از دست بدهيد. زماني اياصوفيه يك كليسا بود و بعد به مسجد تغيير كاربري داد، اما امروزه ايا صوفيه يكي از پر بازديدترين موزه هاي جهان به شمار مي آيد.

مسجد ايا صوفيه استانبول

2.بازار بزرگ
براي تجربه يكي از هيجان انگيزترين خريدهاي زندگيتان به بازار بزرگ استانبول برويد. بيش از 5000 حجره مختلف در بازار بزرگ وجود دارد كه شما را حتما هيجان زده مي كنند. اين حجره ها در 60 خيابان واقع شده اند . اين بازار يك مركز تجاري مهم در شهر استانبول در قرن 15 به شمار مي آمده است و هنوز هم جذابيت خودش را حفظ كرده است.

بازار بزرگ استانبول

3.برج گالاتا
از بالاي برج گالاتا مي توانيد چشم انداز فوق العاده شهر استانبول را تماشا كنيد. برج گالاتا در شمال گلدن هورن در ميدان گالاتا واقع شده است. همچنين مي توانيد در ميدان گالاتا يك فنجان قهوه تركي ميل كنيد و زيبايي شهر استانبول را در تور استانبول پرواز معراج تحسين كنيد.

برج گالاتا استانبول
4.مسجد آبي
مسجد سلطان احمد مشهورترين مكان تاريخي استانبول به شمار مي آيد و به هيچ عنوان نبايد بازديد از آن را از دست بدهيد. بدون بازديد از مسجد آبي و ديدن زيبايي هايش، سفرتان به استانبول تكميل نمي شود. اين مسجد به دليل رنگ كاشي هاي بي نظيرش به نام مسجد آبي مشهور شده است. مسجد آبي هنوز هم كاربري مسجد را حفظ كرده است و به اين دليل بايد با پوشش كامل از آن بازديد كنيد.

مسجد آبي استانبول

5.از يك حمام تركي ديدن كنيد
حيف است كه به استانبول برويد، ولي از حمام هاي تاريخي اين شهر ديدني بازديد نكنيد. در پايان روز به حمام هاي سنتي تركي برويد و يك حمام گرم را تجربه كنيد و از آرامش فضاي آن استفاده كنيد تا دغدغه هاي روزمره تان را به طور كل به فراموشي بسپاريد. برای رزرو تور استانبول پرواز قشم ایر با مهرپرواز همراه باشید.

 حمام تركي استانبول

 


وبلاگ آژانس مسافرتی مهر پرواز|مجری مستقیم تور خارجی،رزرو آنلاین بلیط،نوروز97 استانبول ,مسجد ,بازديد ,كنيد ,گالاتا ,حمام ,استانبول پرواز ,ميدان گالاتا ,بازار بزرگ ,نبايد بازديد ,عنوان نبايد ,عنوان نبايد بازديد منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

کالای ارزان شیراز طرح|طراحی سایت|طراحی چت روم|shztarh|طراحی شیراز فروشگاه تاچانکا بلاکربلاگ khabar news فروشگاه اینترنتی شاپ شاتل فایل آژانس راه سفر