اگر برای سفر شهر محبوب و پر آوازه استانبول را انتخاب کردید و قصد اقامت در یک هتل 5 ستاره لوکس با امکانات عالی را دارید آژانس مسافرتی مهر پرواز به شما این هتلهای لوکس استانبول را معرفی می کند.


هتل گرند جواهر استانبول


هتل گرند جواهر استانبول Grand Cevahir Hotel Convention Center یک هتل 5 ستاره است که به مسافران خود خدمات خیلی خوبی ارائه می دهد. این هتل در منطقه شیشلی و 3.8 کیلومتری میدان تقسیم قرار دارد. فرودگاه آتاتورک نیز 10 دقیقه با خودرو تا هتل فاصله دارد. این هتل دارای 323 اتاق است که شامل اتاقهای استاندارد 30 متری، کینگ سوئیت، اتاق ویژه معلولین و سوئیت های 45 متری بسیار لاکچری است که همگی دارای تهویه هوا، تلویزیون صفحه تخت ؛ اینترنت وای فای ، حمام، تلفن، کاناپه های شیک و سشوار می باشند.
صبحانه این هتل به صورت بوفه بوده و رستورانهای هتل گرند جواهر با منوی غذاهای ترکی و مدیترانه ای با تنوع زیاد و کیفت خوب آماده پذیرایی از مسافران تور استانبول پرواز معراج میباشند. برای ورزش نیز از خدماتی همچون استخر سرپوشیده و روباز، جکوزی، سونا، حمام بخار، خدمات ماساژ و باشگاه بدنسازی هتل می توانید بهره مند شوید.فضای سبز، سالن آرایش،خشکشویی و اتوشویی ؛صندوق امانات ؛حمام ترکی، پرستار کودک و از دیگر امکانات هتل گراند جواهیر استانبول می باشند.


هتل گرند حیات استانبول


هتل لوکس گراند حیات استانبول Grand Hyatt Istanbul در مرکز شهر استانبول و نزدیکی میدان تقسیم قرار دارد و جزو هتل های تور استانبول هتل 5 ستاره میدان تقیسم می باشد. این هتل مجلل پنج ستاره 360 اتاق دارد که دارای اینترنت بی سیم رایگان،حمام و سرویس بهداشتی، تلویزیون ال سی دی و میز کار ، خط تلفن مستقیم، تلویزیون ماهواره‌ای/کابلی، مینی‌بار،یخچال و گاوصندوق تهویه‌ی مطبوع مرکزی می باشند.از امکاناتی همچون حمام ترکی، ماساژ، اسکراب و خدمات مراقبتی، کلاس های یوگا و پیلاتس، زمین تنیس و استخر روباز هتل گراند حیات نیز می توانید بهره مند شوید.

مسافران تور ارزان استانبول می توانند در رستورانهای این هتل غذا های محلی ترکیه ای و مدیترانه ای را میل کنند و لذت ببریند و همچنین در کافه هتل چای و قهوه بنوشند و یا دسر و باقلوا و شیرینیهای خوشمزه را امتحان کنند.از دیگر امکانات هتل گراند حیات استانبول می توان به حمل و نقل فرودگاهی، پارکینگ،اینترنت بی سیم رایگان،اتاق کنفراس،خدمات پزشکی، اتاق بازی کودک، خشک‌شویی و سرو غذا در اتاق می توان اشاره کرد. فرودگاه آتاتورک نیز 20 کیلومتر با هتل فاصله دارد.


هتل مارمارا تکسیم استانبول


هتل مارمارا تکسیم The Marmara Taksim که جزو هتلهای 5 ستاره این شهر است، در میدان تقسیم قرار دارد. اتاق های لوکس این هتل 5 ستاره 388 عدد است و داخل هر اتاق تلویزیون کابلی، اینترنت بیسیم رایگان، کمد لباس، میز تحریر، سشوار، حمام اختصاصی، تلویزیون و همچنین نمای شگفت انگیز مشرف به تنگه ی بسفر وجود دارد.
مسافران هتل می توانند در باشگاه ورزشی از امکاناتی همچون انواع دستگاه های مدرن هوازی، دستگاه های قدرتی و کششی ،کلاسهای یوگا،پیلاتس، استخر روباز و مرکز آبگرم نیز بهره مند شوند.رستورانهای هتل مارمارا تکسیم با انواع غذاهای محلی آنتاتولی با تنوع زیاد در سه وعده صبحانه، ناهار و شام پذیرای مسافران خود می باشد. در کافه هتل نیز انواع شکلات های خانگی، کلوچه، کیک، شیرینی و باقوا سرو می شود. فرودگاه آتاتورک نیز حدود 21 کیلومتر با هتل فاصله دارد.برخی جاذبه های توریستی استانبول نیز در نزدیکی هتل قرار دارند. برای اطلاع از قیمت تور استانیول پرواز قشم ایر با مهرپرواز همراه باشید.

 


هتل آکگون بیازیت استانبول

هتل آکگون بیازیت استانبول Akgun Beyazit Hotel Istanbul جزو هتلهای 5 ستاره این شهر به شمار می رود. این هتل 263 اتاق لوکس ، 2 اتاق لوکس برای معلولان، 10 سوئیت و 1 مجموعه ریاست جمهوری دارد که مجموع آن به 276 اتاق می رسد. این هتل مجلل در منطقه فاتح شهر استانبول واقع شده است. میدان تقسیم با تاکسی 10 دقیقه تا هتل فاصله دارد.اتاق های هتل آکگون بیازیت دارای دمپایی، حمام ، تلویزیون ال سی دی ، تلفن مستقیم، سشوار، مینی‌بار و سیستم تهویه مطبوع می باشند.

از دیگر امکانات هتل می توان روم سرویس 24 ساعته ، سیستم برودتی و حرارتی مناسب ، تهویه مطبوع ، تلویزیون ال سی دی ، ماهواره با کانال های پخش موسیقی ، یخچال ، مینی بار ، حمام، سشوار ، صندوق امانات ، اینترنت پر سرعت رایگان را برشمارد.برای مسافران هتل امکان استفاده از استخر هتل، باشگاه بدنسازی ، حمام ترکی و اتاق ماساژ نیز فراهم است. غذاهای سنتی ترکی و بین الملی با طعم و کیفت خوب را در رستوران هتل می توانید امتحان کنید. کافه های هتل نیز با انواع نوشیدنی‌های محلی و غیرالکلی و چای و قهوه میزبان مسافران هتل می باشد.( قبل از شروع سفر تور استانبول پرواز ترکیش را رزرو کنید.)

 


وبلاگ آژانس مسافرتی مهر پرواز|مجری مستقیم تور خارجی،رزرو آنلاین بلیط،نوروز97 استانبول ,اتاق ,ستاره ,تلویزیون ,لوکس ,مسافران ,میدان تقسیم ,فاصله دارد ,گراند حیات ,حیات استانبول ,آکگون بیازیت ,آکگون بیازیت استانبول ,گرند ج منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

گروه آموزشی پژوهشی تک مقام بهترین دستگاه لاغری دانلود آهنگ جدید 98 تاثیرات تبلیغات Purple memories خرید و فروش اکانت پابجی و کال اف دیوتی دیلینو - دانلود فیلم و سریال - دانلود رایگان فیلم و سریال مجله پزشکی