روغن ها تنها براي استفاده در خودرو توليد نميشوند و انواع روغن مخصوص براي ماشين آلات صنعتي نيز وجود دارد که به آن روغن صنعتي ميگويند. دستگاه هاي صنعتي زيادي وجود دارند که هر يک از آنها به يک نوع روغن صنعتي نياز دارند. کاربرد روغن صنعتي چيست؟ روغن صنعتي را ميتوان يک نوع روانکار محسوب کرد که استفاده از آن منجر به عدم ايجاد سايش بين قطعات دستگاه شده و از فرسايش آن ها تا حد زيادي جلوگيري ميکند. از جمله کاربردهاي روغن صنعتي ميتوان به روانکاري تجهيزات، محافظت از قطعات، برشکاري، تراشکاري، عمليات حرارتي، انتقال حرارت و همچنين انتقال نيرو اشاره نمود. روغن صنعتي از چه موادي تشکيل شده است؟ براي تهيه روغن صنعتي از دو ماده اصلي استفاده ميشود. روغن پايه و همچنين مواد افزودني دو ماده اصلي هستند که براي تهيه روغن صنعتي مورد استفاده قرار ميگيرند. روغن پايه در واقع ماده اي است که به شکل روغن از پالايش نفت خام حاصل ميشود. مواد افزودني نيز از موادي به شمار ميروند که به روغن پايه براي حاصل شدن خواص فيزيکي و شيميايي اضافه ميشود. از انواع روغن صنعتي که امروزه در بازار به ميرسد ميتوان به روغن هيدروليک، روغن کمپرسور هوا، روغن زنجير، روغن انتقال حرارت، روغن ضد زنگ، روغن دنده، روغن برش، روغن بنزيني، روغن ديزلي، روغن دريايي، روغن نساجي، روغن ماشين آلات و روغن ابزار اشاره نمود.

روغن صنعتي

خريد روغن صنعتي

اولين نکته اي که براي خريد روغن صنعتي بايد هر خريداري در نظر بگيرد نوع روغني است که قصد دارد براي ماشين آلات استفاده نمايد. هر نوع روغن صنعتي را نميتوان براي هر تجهيزات و ماشين آلاتي استفاده نمود و روغن بايد کاملا متناسب با دستگاه باشد. دومين نکته اي که در خريد روغن صنعتي همواره بايد مورد توجه ويژه اي قرار گيرد کيفيت آن ميباشد. کيفيت برخي از روغن صنعتي هاي موجود در بازار به گونه اي است که براي روانکاري چندان مناسب نيستند و يا اثر آنها در عرض مدت کوتاهي از بين ميرود. خريد روغن صنعتي را تنها از مراکز و شرکت هايي انجام دهيد که بهترين و مطرح ترين برندهاي داخلي و خارجي را ب ميرسانند. اگر اطلاعات چنداني براي خريد روغن صنعتي نداريد ميتوانيد خريد خود را با دريافت مشاوره انجام دهيد. مشاوره قبل از خريد روغن صنعتي که در برخي از شرکت ها انجام ميشود ميتواند راهنماي بسيار خوبي براي خريدار باشد.

روغن صنعتي

روغن صنعتي

شرکت ها و گاه هايي که در سطح شهر پراکنده شده اند روش هاي مختلفي را براي خود در نظر گرفته اند.  روغن صنعتي با قيمت مناسب در برخي از گاه ها تنها بصورت حضوري انجام ميشود که خريدار مجبور خواهد بود تا براي تهيه محصول خود حضورا به محل شرکت و يا گاه مراجعه نمايد. اما برخي از شرکت ها و گاه ها نيز اينترنتي را نيز براي سهولت خريد در نظر گرفته اند که کافي است تا با مراجعه به وب سايت نده خريد خود را تنها با چند کليک و يا حتي تلفني انجام داد. شرکت پترو تجهيز روانکاران صدرا از شرکت هايي است که روعن صنعتي را بصورت اينترنتي نيز در نظر گرفته است و ميتوانيد به راحتي روغن مورد نظر خود را تهيه نماييد.


مقالات طراحی سایت روغن ,صنعتي ,خريد ,استفاده ,شرکت ,انجام ,روغن صنعتي ,خريد روغن ,روغن پايه ,براي تهيه ,ماشين آلات منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

هر چی که بخوای اینجا زیبایی را درک کن روستای بیاج معرفی بهترین سایت های بازی اورجینال تور های لحظه آخریپ پورتال و سایت تفریحی خبری ایرانیان دانلود نقشه شهر ها Samsung World مجله امیر بدانیم