سحر مقدس

بیوگرافی سحر خواننده

سحر مقدس خواننده زن ایرانی محبوب متولد ۱۳ اذر سال ۱۳۶۴ در تهران است. تحصلات وی در حوزه هنر بوده است. پدر سحر تهرانی است و اصالتا اصفهانی است و مادرش متولد سمنان است و پدربزرگش اصالتی بلغارستانی دارد. سحر رژیم گیاه خوارری را دنبال می کند.

سحر مقدس

این خواننده زیبا از دوران نوجوانی عاشق موسیقی شد و سن ۱۷ سالگی نزد استاد نوری (خواننده اهنگ جان مریم) تست خوانندگی داد که به دلایلی نتوانست فعالیتش را ادامه دهد.

  سحر می گوید که شروع مهاجرتش از سن ۲۰ سالگی بوده است ولی قبل از اینکه اولین کارش در سال ۲۰۱۲ منتشر شود، به ایران رفت و آمد زیادی داشته است و البته در حال حاضر هم ساکن دبی است. این خواننده مدتی هم جزو گروه سایه ها بوده است. او با خواندن آهنگ تو نباشی در سال ۲۰۱۲ مشهور شد.

اما ممکن است گاهی دیده باشید که سحر کمی هیکلی به نظر می رسد و گاهی هم لاغر می شود. دلیل این مشکل او، بیاری کم کاری تیروئید است و او برای کنترل این بیماری بطور مرتب از دارو استفاده می کند و تا حدی هم لاغر تر شده است. قد او ۱۷۲ است و وزن او ۶۲ کیلوگرم است.

سحر مقدس

این خواننده مرتب ورزش می کند و رژیم گیاهخواری را دنبال می کند و خودش فکر می کند که نسبت قد و وزنش متناسب است و البته همیشه به فکر وزن کم کردن است.

سحر هم مانند دیگر انسان ها به خواننده هایی علاقه دارد که شامل گوگوش، سیاوش قمیشی، رامش،ابی، شادمهر عقیلی و بنیامین هستند.

سحر مقدس

سحر  با اهنگساز و تهیه کنند موسیقی، سعید امامی ازدواج کرده است و هم اکنون بیش از ۷ سال است که در رابطه هستند و فعلا هنوز نامزد هستند.

سحر مقدس سحر مقدس سحر مقدس

منبع سحر مقدس


مجله اینترنتی خواننده ,بوده منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

وب سرگرمی تفریحی رزفا | Rozfa چاپ انلاین آریانا تنهایی سبحان آرمیکاپاتوق خبری بیگ گو قناری بنیاد نیکوکاری دست های مهربان