بارکد خوان دنزو AT20Q-SM

پایه: ندارد تکنولوژی خواندن: نوری

معرفی و بررسی بارکد خوان دنزو AT20Q-SM

بارکدخوان AT20Q-SM محصول شرکت دنزو ترکیبی از کد QR و بارکد را می خواند. این محصول به دلیل سرعت اکسن بالایی که دارد برای بهبود کارایی در انجام کارها طراحی شده است.

شارژر این بارکدخوان در 2.5 ساعت شارژ می شود و تا 28 ساعت شارژ نگه می دارد تا کاربر تمام روز بتواند با آن کار کند.

در ادامه معرفی و بررسی بارکد خوان دنزو AT20Q-SM باید بگوییم که در این بارکدخوان تعداد پیکسل های افقی زیاد شده و الگوریتم های خواندن بهبود یافته است.

معرفی و بررسی بارکد خوان دنزو AT20Q-SM

علاوه بر این ویژگی ها شاتر با سرعت بالا که خواندن از هر جهت را نیز دارد، اجازه می دهد تا بارکد را از هر جهت چه افقی و چه عمودی اسکن کنید.

از آنجا که اسکن بارکد خوان دنزو Denso AT20Q-SM تحت تاثیر لرزش دوربین نیست، شما می توانید کار خود را با شاتر با سرعت بالاتری انجام دهید.

از این بارکد خوان گاهی می توان در گاه ها، بیمارستان ها و مغازه ها استفاده کرد.

بارکد خوان دنزو Denso AT20Q-SM 

بارکد خوان دنزو Denso AT20Q-SM نه تنها بارکدها را می خواند، بلکه از آن ها عکس نیز می گیرد. علاوه بر این بارکد خوان AT20Q-SM به شما امکان می دهد تا حتی بارکدهای کوچک را نیز بخوانید.

این محصول می تواند بارکدهای دو سطری و سه سطری را در یک زمان بخواند. همچنین با این بارکد خوان می توان یک تصویر JPEG را در عرض یک ثانیه با اتصال USB انتقال داد.

بارکد خوان AT20Q-SM به دلیل وزن سبکی که دارد استفاده از آن در طولانی مدت موجب خستگی نمی شود. علاوه بر سبکی، استفاده از مواد ضد ضربه در این دستگاه باعث شده تا بارکد خوان دنزو Denso AT20Q-SM در برابر ضربه از فاصله 2 متری مقاوم می باشد.

بارکد خوان دنزو Denso AT20Q-SM

این بارکد خوان مناسب گاه می تواند دربرابر 100000 قطره از ارتفاع 20 سانتی متری مقاومت کند.

گزینه HID اجازه می دهد تا این بارکد اسکنر نه تنها به یک کامپیوتر، بلکه به یک رایانه لوحی و گوشی هوشمند نیز متصل شود.

شرکت ایده برتر پارسیان به  انواع دستگاه بارکد خوان می پردازد و شما می توانید برای  بارکد خوان بی سیم با واحد این شرکت به شماره 73027-021 تماس بگیرید.

بارکد خوان دنزو Denso AT20Q-SM


ایده برتر پارسیان بارکد ,خوان ,at20q ,دنزو ,denso ,علاوه ,بارکد خوان ,خوان دنزو ,denso at20q ,دنزو denso ,دنزو at20q ,دنزو denso at20q منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

مرجع اطلاعات پارچه سوالات آزمون استخدامی و مصاحبه | دانلود تست هتل چت | تالار چت | چت روم تالار | چتروم هتل همیاران سلامت و تندرستی خرید پرفکت مانی بدون احراز هویت روانشناسی ویزیت پزشک در منزل اجناس فوق العاده تفریحات سالم