سايت هدايت تحصيلي پايه نهم 98-99

هدايت تحصيلي يكي از مهمترين موضوعات و تصميمات دانش آموز در اولين انتخاب تحصيلي يعني انتخاب رشته پايه نهم مي باشد و به قدري با اهميت است كه تمامي دانش آموزان براي انتخاب در اين مرحله نياز به مشاوره و انتخاب مسير درست يا همان هدايت تحصيلي پايه نهم دارند.

سايت هدايت تحصيلي پايه نهم هميشه يكي از خانواده ها و دانش آموزان بوده است كه چه زماني بايد به اين سايت مراجعه كنيم؟ چه مداركي را بايد ارسال كنيم؟ سوالات هدايت تحصيلي به چه صورتي مي باشند؟ فرم هاي هدايت تحصيلي پايه نهم كدامند؟ در اين مقاله سعي داريم به پرسش هاي مهم دانش آموزان كه با مشاوره تحصيلي درخت دانش تماس گرفته اند هم به صورت كوتاه و هم به صورت مفصل پاسخ دهيم لطفا تا انتهاي مقاله را مطالعه بفرماييد.

هدايت تحصيلي خود را به مشاوران مجرب درخت دانش بسپاريد تماس از طريق شماره گيري 9099072943 (بدون گرفتن پيش شماره و تلفن ثابت منزل)

سايت هدايت تحصيلي پايه نهم

مهمترين سوالات دانش آموزان هدايت تحصيلي پايه نهم همراه پاسخ

  • هدايت تحصيلي چيست و چرا بايد حتما از طريق مشاور تحصيلي انجام داد ؟(مطالعه كامل مقاله)
  • تفاوت شاخه هاي فني حرفه اي با كاردانش ؟( آيا زود تر مي خواهيم وارد بازار كار شويم!)
  • معرفي پر طرفدارترين و پردرآمدترين رشته هاي فني حرفه اي ؟( تماس با مشاوره تحصيلي درخت دانش)
  • شرايط انتخاب رشته پايه نهم به دهم رشته تجربي و رشته انساني و چگونه است ؟
  • سوال پرتكرار: سامانه هدايت تحصيلي پايه نهم و سايت انتخاب رشته پايه نهم چه سايتي است ؟(بعد از مطالعه در انتهاي مقاله لينك قرار داده شده است+سايت همگام)
  • حداقل معدل لازم براي قبولي در انتخاب رشته نهم و حد نصاب نمره دريافتي براي رشته هاي مختلف چگونه است ؟(معدل 14)
  • زمان دقيق انتخاب رشته در پايه نهم به دهم چه زماني مي باشد ؟(مطالعه كامل مقاله)

هدايت تحصيلي چيست ؟

هدايت تحصيلي، همانطور كه از اسم آن مشاهده مي كنيم به معناي راهنمايي و مشخص كردن يك مسير براي ادامه تحصيل در رشته هاي مختلف مي باشد تا بر اساس آن دانش آموزان بتوانند بصورت آگاهانه شاخه و رشته تحصيلي خود و با چه نمره هايي در نهم متوسطه انتخاب رشته كنيم؟ را انتخاب كنند.
با توجه به رشد جمعيت و افزايش تمايل افراد به تحصيل در سطوح مختلف و تراكم و تنوع واحدهاي درسي و ضرورت انتخاب مناسب مشاغل و حرفه‌ها و عوامل بسيار زياد ديگر بحث هدايت تحصيلي از اهميت بالا برخوردار است.

براي اطلاعات بيشتر در مورد ورود به سايت هدايت تحصيلي و زمان ثبت فرم ها و مشاوره بهترين رشته ها و پركردن فرم هاي هدايت تحصيلي پايه نهم، معرفي رشته هاي پردرآمد، كدام رشته را بايد انتخاب كنيم تجربي بهتر است يا رياضي و يا اصلا انساني بازار كار بهتري دارد؟ با حجم زياد داوطلبان رشته تجربي آيا از هر 30 نفر يك نفر قبول خواهد شد!! ورود به سامانه سجا 98 ثبت نام مدارس شاهد پايه نهم و شما مي توانيد سوالات خود را از طريق تلفن ثابت و بدون گرفتن پيش شماره با شماره گيري 9099072943 با مشاوران درخت دانش در ميان بزاريد و راهنمايي و مشاوره هدايت تحصيلي دريافت نماييد.

اهميت مشاوره هدايت تحصيلي در انتخاب رشته پايه نهم

درست انتخاب كردن بر اساس نيازهاي فعلي جامعه (بازاركار و نيروي انساني )، علاقه داوطلب به رشته، اطلاع كامل داشتن از رشته هاي دانشگاهي هر كدام از رشته ها و . ميتواند آينده هر داوطلبي را رقم بزند.

هدايت تحصيلي و انتخاب رشته پايه نهم از اهميت خيلي بالايي برخوردار است چون دانش آموزان پايه نهم پر از انرژي، خلاقيت و استعدادهاي نهفته هستند، كه بايد هر كدام از اين استعدادها را كشف و باهميت دانست و دانش آموز را در پي آن علايق و استعداد تشويق كرد، و راه درست و انتخاب صحيح را نشونش داد.

مشاوران درخت دانش با سابقه اي چند ساله در انتخاب رشته دبيرستان و پايه نهم، تشخيص انتخاب رشته درست براي هر داوطلب بر اساس معدل و استعداد دانش آموز و علاقه و . مي توانند با انتخاب رشته اي منطقي و صحيح آينده شغلي و رضايت از رشته انتخابي را براي هر داوطلبي رقم بزنند.

"انتخاب رشته پايه نهم بكي از مهمترين تصميمات يك دانش آموز در دوره تحصيل است كه بايد با اطلاعات كامل بگيرد"

 

سامانه هدايت تحصيلي پايه نهم 98


درخت دانش رشته ,تحصيلي ,هدايت ,پايه ,دانش ,سايت ,هدايت تحصيلي ,انتخاب رشته ,تحصيلي پايه ,دانش آموزان ,رشته پايه ,سايت هدايت تحصيلي ,مشاوره هدايت تحصيلي ,سا منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

در فراق یک عالم ربانی سایت رسمی کرمانج|دانلودآهنگ کرمانجی|اهنگ کرمانجی| خان طلا دات کام معرفی بازی های چند نفره. لوکال افلاین Samsung-Esfahan خبرنامه پمپ آب اخبار بین المللی فناوری اطلاعات و ارتباطات