به دلایل سوابق تاریخی ساک ، امروزه نقش بزرگی در شکل گیری یک گاه یا برند را داراست و با تعدد ساک تبلیغاتی در خیابان ها و مراکز ، روز به روز کار گاه ها و برند ها را سخت تر میکند، زیرا سهم عمده ای در هویت بصری یک گاه را دارد و ساک خوب میتواند سال های سال با مشتری بماند حتی به عنوان یادگاری…
اشراف زاده های اروپایی در شکل گیری رقابت گاه داران و صاحبین برند برای زیباتر بودن ساک نقش بسزایی داشتند. بدین صورت که با چشم و هم چشمی آنها خصوصا خانم های اشراف زاده، که ساک های خود را به یکدگیر نشان میدادند و مدعی بودند ما از فلان گاه یا فلان برند میکنیم و بدین شکل به یکدیگر پز میدادند. کمی نگذشت که تمامی برندها از این موضوع با خبر شدند و از آن رو دراین صدد شدند که طراحی ساک دستی را گسترده تر و جدی تر دنبال کنند و از ت های مرموز بازاریابی استفاده کنند تا هرچه بیشتر مخاطب را به خود جذب کنند.
تاثیر مثبت تبلیغاتی ساک و یا به عبارتی ساک تبلیغاتی
برندهای جهانی خصوصاً آنهایی که در صنعت مد فعالیت میکنند برای ساک تبلیغاتی ، و ساک خود، پلن های طولانی مدت و غیر قابل باوری دارند. به طور مثال بعضی از برندهای لباس ساک خود را با عطر مخصوصی، عطر آگین میکنند و بدون اینکه مشتری متوجه شود علاقه اش نسبت به این برند خیلی بیشتر میشود.
منبع: سایت آمرتات بگ Amertatbag.com
لینک : از چه زمان ساک تبدیل به ساک تبلیغاتی شد؟
ساک دستی | شاپینگ بگ | ساک تبلیغاتی تبلیغاتی ,برند ,گاه , تبدیل منبع
درباره این سایت