گیمری روی زمینی وجود ندارد که تا به حال Grand Theft Auto San Andreas را تجربه نکرده یا آن را آشکار نکنید، بازی با ژانر اکشن، ماجراجویانه در سبک جهان آزاد، ساخت Rockstar Games که توانست در سال 2004 انقلابی در صنعت گیم به پا کند و همچنان پس از گذشت سالها از انتشار آن، در سرتاسر جهان بازی می شود.

داستان بازی از جایی شروع می شود که برادر Carl Johnson "CJ" یعنی Sweet Johnson با او تماس می گیرد و به او اطلاع می دهد که مادرانش کشته شده است، CJ به سرعت به زادگاهش Groove Street برمیگردد، اما از شانس بدش گیر چند پلیس که از گذشته از آنها می داند و مرحله شروع بازی نیز با ول کردن او آغاز می شود توسط پلیس در محله Balasa آغاز می شود، همه ناطق شهر به نفوذ Balasa در آمده است و شما باید در نقش Carl Johnson دوباره شهر خود را.

یکی از ویژگی های سری بازی های GTA امکان استفاده از کد های تقلب در آن هاست که با کمک آن می توان قدرت ها و بازی های جذاب را تنها با چند دکمه به دست آورد. در حال حاضر پارسی بازی به دلیل استقبال فوق العاده شما عزیزان از این بازی زیبا، این ویژگی را در اختیار شما قرار داده است تا با کمک آنها قادر به لذت بیشتر از بازی. کدهای تقلب بازی در ادامه خدمتتان قرار می گیرد و تراین بازی هم در بخش دانلود، قابل دریافت خواهد بود. با ما همراه باشید.

نتیجه تصویری برای ‪gta san andreas cheats‬‏


دانلود برنامه و نرم افزار اندروید,کامپیوتر بازی ,johnson ,carl johnson منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

تبرید سرد آزمون نظام مهندسی تـــکفا, مرجع بازی و سرگرمی بررسی و تجربه بد من در پوکر موزیک شرکت مکش و دهش خرید فلزیاب مود های جی تی ای 5 دایان پت لگیت دانلود - مرجع دانلود نرم افزار های رایگان و مجانی