چهاردهمین آزمون بسندگی عربی دانشگاه ادیان و مذاهب قم، پنج شنبه مورخ 1397/12/16 تافل عربیساعت نه صبح برگزار می‌شود.
به گزارش عربی برای همه، دانشگاه ادیان و مذاهب قم به عنوان مبتکر آزمون بسندگی عربی (تافل عربی) از سال 90 تاکنون این آزمون را برگزار کرده و به دلیل استقبال گسترده دانشجویان دکتری سراسر کشور، این آزمون را سه بار در سال برگزار می کند.

این آزمون برای تعیین مهارت بوده و منبع مشخصی ندارد. اما توصیه می شود که شرکت کنندگان  یک دوره کتابهای آموزش مکالمه و قواعد1 را مطالعه  کرده و با اصطلاحات ی و مذهبی هم آشنایی داشته باشند.
مهلت ثبت نام :   یکشنبه 12 اسفند
زمان برگزاری آزمون: پنج شنبه ، 16 اسفند 1397

همچنین کارگاه آشنایی با آزمون بسندگی عربی و حل نمونه سوال، روزهای دوشنبه، سه شنبه، و چهارشنبه صبح و بعد از ظهر در همین دانشگاه برگزار می شود.


علاقه مندان می توانند برای شرکت درکلاس آمادگی و آزمون به آدرس قم، پردیسان، دانشگاه ادیان و مذاهب، ساختمان شماره سه آموزش، طبقه دوم ( دفتر بخش عربی) مراجعه کنند و یا با شماره  02532802610 داخلی 247 تماس بگیرند.

اطلاعیه ثبت نام چهاردهمین آزمون بسندگی عربی ( معادل عربی تافل) در دانشگاه ادیان و مذاهب قم


عربی برای همه ( آموزش مکالمه عربی ) عربی ,آزمون ,دانشگاه ,بسندگی ,ادیان ,برگزار ,بسندگی عربی ,دانشگاه ادیان ,آزمون بسندگی ,عربی تافل ,آموزش مکالمه ,عربی دانشگاه ادیان ,چهاردهمین آ منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

so gone برج خنک کننده مقاوم سازی سازه های بتنی و فلزی سایت رمان و داستان کوتاه باغ استور آموزش،پژوهش،مهندسی عمران ایزیمیز روش های خرید اینترنتی ساک لوازم نوزاد uyruyruy هامونک