بررسی طرح اختصاص یک مقطع تحصیلی بالاتر به رزمندگان دارای حداقل شش ماه سابقه حضور در جبهه به بعد از تصویب بودجه در مجلس موکول شد.


  بررسی طرح اختصاص یک مقطع تحصیلی بالاتر به رزمندگان دارای حداقل شش ماه سابقه حضور در جبهه به بعد از تصویب بودجه در مجلس موکول شد.


 حجت الاسلام و السلمین حسن نوروزی رییس فراکسیون ایثارگران مجلس شورای اسلامی با اعلام این مطلب اظهار داشت: قرار بود قبل از رسیدگی به لایحه بودجه سال 98، طرح اختصاص یک مقطع تحصیلی بالاتر به ایثارگران در صحن علنی مجلس شورای اسلامی مطرح شود اما هیئت رئیسه اعلام کرد به دلیل کمبود وقت برای رسیدگی به بودجه موافق و مخالفی صحبت نکند، اما متاسفانه دو نفر از مخالفان طرح(کاتب، ادیانی) نپذیرفتند که از مخالفت خود دست بردارند لذا این طرح از دستور خارج و رسیدگی به آن به بعد از بودجه موکول شد.


نماینده مردم رباط کریم متاسفانه این خسران و زیان به رزمندگان نصیب کسانی شد که با وجود اینکه این قانون در برنامه شش توسعه لحاظ و به صورت استفساریه آمده بود اما به هر دلیلی اجازه نداند این طرح در مجلس شورای اسلامی بررسی شود با نماینده دوره هشتم، نهم  و دهم مجلس شورای اسلامی متذکر شد: آن طور که دیوان محاسبات اعلام  و به مجلس ابلاغ کرده بود و در لایحه بودجه سال آینده هم موضوع دیده شده است لذا طرح  تصویب و اجرای طرح برای دولت بار مالی نداشت اما متاسفانه این کم توجهی و درک کم از قانون باعث شد که این ظلم به رزمندگان عزیز بشود.


انجمن رزمندگان و جانبازان زیر 25 درصد مجلس ,بودجه ,رزمندگان ,موکول ,شورای ,مقطع ,مجلس شورای ,شورای اسلامی ,مقطع تحصیلی ,تحصیلی بالاتر ,بودجه موکول ,مجلس شورای اسلامی ,مقطع تحصیلی بال منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

اورکت ، لباس کار و تجهیزات ایمنی دانلود آهنگ مجله سلامت آویژه رنگ صدا قراملک کلینیک تخصصی زیبایی دکتر سامیار نهاد رسیدگی به شکایات ...