مرورگر واترفاکس (به انگلیسی: Waterfox) یک نسخه ۶۴ بیتی و ارتقا یافته از مرورگر فایرفاکس می باشد که مخصوص ویندوزهای ۶۴ بیتی طراحی شده است. این مرورگر از همان قبلیت های فایرفاکس پشتیبانی می کند و با ارائه امنیتی مثال زدنی از اطلاعات شخصی شما محافظت می کند. نرم افزار طراحی شده برای نسخه های ۶۴ بیتی ویندوز می تواند از RAM سریع و سرعت پردازش و ثبات بیشتر در سیستم های ۶۴ بیتی بهره مند شود.
شاید برای شما هم این سوال پیش آمده باشد که آیا این نرم افزار را که می گویید نسخه ۶۴ بیتی و ارتقا یافته مرورگر فایرفاکس می باشد و بر مبنای مرورگر فایرفاکس ساخته شده است را کمپانی که فایرفاکس را ساخته طراحی کرده یا کمپانی دیگری آنرا بر مبنای فایرفاکس طراحی کرده است. باید به شما بگویم که کمپانی موزیلا تولید کننده دو مرورگر قدرتمند فایرفاکس و واترفاکس می باشد. فایرفاکس را مخصوص ویندوز های ۳۲ بیتی و دانلود واترفاکس را مخصوص ویندوز های ۶۴ بیتی طراحی کرده است. این دو مرورگر تفاوتی با یکدیگر ندارند و تنها تقاوت آنها در سرعت بالای مرورگر واترفاکس نسبت به مرورگر فایرفاکس می باشد. این مرورگر از قابلیت های ویژه ای نظیر کامپایلر زبان C++ نیز پشتیبانی کرده و همچنین قابلیت اضافه کردن افزونه های مختلف را نیز دارا می باشد که می توانید مستقیما از افزونه های فایرفاکس نیز در مرورگر استفاده کنید.

https://www.uplooder.net/img/image/31/6d133f542d5f0f5b2ecdb4436dad8ade/100-9.jpg


۩۞۩ نارسیس نکس وان دانلودها ۩۞۩ مرورگر ,فایرفاکس ,بیتی ,طراحی ,واترفاکس ,کرده ,مرورگر فایرفاکس ,طراحی کرده ,مرورگر واترفاکس ,مخصوص ویندوز ,بیتی طراحی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

مد موزیک سایت جهان باز دانلود کانتر بازان پرسش مهر 18-احترام به افکار مهاجرت به کشور گرجستان تخفیف