افزایش کمک معیشت جانبازان و خانواده های شهدا در سال ۹۸


معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید از افزایش کمک معیشت جانبازان و خانواده های شهدا بر اساس افزایش حداقلی حقوق کارکنان دولت در سال ۹۸ خبر داد.

محمود پاکدل معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران درخصوص کمک معیشتی که به ایثارگران و جانبازان تعلق می گیرد، گفت: قانون برنامه ششم برای جانبازان فاقد درآمد، خواهران،  برادران و نامادری شهدا که دارای شرایط خاص باشند کمک معیشت خاص در نظر گرفته که معادل حداقل حقوق کارکنان دولت است.

پاکدل افزود: تاکنون نیز تعداد زیادی کمک معیشت برای این افراد ایجاد شده و حدود ۳۶ هزار نفر از این مزایا بهره مند شده اند.

وی بابیان اینکه مبلغ این کمک معیشت برای نامادری، خواهر و برادران شهیدان کمتر است، عنوان کرد: دلیل کم تر بودن آن مبلغ نیز عدم تامین اعتبار برای آن است و در صورت تعیین اعتبار این رقم به روز خواهد شد.

معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید اظهار داشت: براساس ت دولت و مجلس هرساله مبلغی حداقلی برای کسانی که حقوق پایینی دارند، درنظر گرفته می شود.

پاکدل درخصوص افزایش کمک معیشتی به خانواده های جانبازان و شهدا توضیح داد: سال آینده نیز بر اساس افزایش حداقلی حقوق کارکنان دولت، مبلغ این کمک معیشتی نیز افزایش خواهد یافت.

وی اظهار امیدواری کرد: امیدواریم سال آینده با افزایش حداقلی در تامین اعتبارها، شاهد افزایش چشمگیر کمک معیشت های مربوط به بنیاد شهید باشیم.


انجمن رزمندگان و جانبازان زیر 25 درصد افزایش ,جانبازان ,معیشت ,شهدا ,شهید ,حقوق ,بنیاد شهید ,معیشت جانبازان ,حقوق کارکنان ,افزایش حداقلی ,اجتماعی بنیاد ,امور اجتماعی بنیاد ,اساس افز منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

مرکز تخصصی طراحی و چاپ متین ، بزرگترین مرکز تخصصی انواع چاپ در ایران پنجره ی نسیم تک سایت mmocheaponline بصیرت ولایی مشاور سلامت کنترل خشونت و انواع خشونت ها