رئیس محیط زیست شهرستان مهاباد از راز و لانه خفاش پرده برداشت. به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، فاروق سخنور گفت:

تنها دلیل که لانه خفاش را برای ان راحت کرده است سوء استفاده برخی از سودجویان در فضای مجازی با انتشار یک فیلم ساختگی مبنی بر وجود ماده ای خاص در لانه خفاش است. ان با منتشر کردن فیلمی ساختگی و ارائه اطلاعات نادرست در فضای مجازی سعی دارند از حس کنجکاوی برخی افراد ساده لو استفاده کنند و با دروغ با ارزش بودن لانه خفاش را در فکر افراد ساده لو جای دهند تا آن ها را به دام بیاندازند تا مبالغی هنگفت را را از آن ها بگیرند.
لانه خفاش چیست لانه خفاش چیست
خفاش

خُفّاش یا شَب‌کور یا کورشاپرک یا شب‌پرک یا شب‌پره داری از راستهٔ خفاش‌سانان (Chiroptera) و تنها داری که بال دارد و می‌تواند پرواز کند. کایراپترا از واژهٔ یونانی χείρ به معنی «دست» و πτερόν به معنی بال گرفته شده‌است.
راز لانه خفاش

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان مهاباد با بیان اینکه خفاش ها لانه ندارند، تصریح کرد: بعضی از مالباختگان با تصور اینکه تجارت اینکه تجارت لانه خفاش سودآور است اقدام به لانه هایی می کنند که کاملا ساخت دست انسان است در حالی که خفاش ها هیچ گونه لانه ندارند. وی افزود خفاش ها تنها دارانی هستند که می توانند پرواز کنند، این پرندگان در سال یک بار زایمان می کنند و بچه خود را در میان بال های خود نگهداری می کنند. بچه خفاش ها حتی در هنگام شکار نیز از مادر خود جدا نمی شوند.
راز لانه خفاش راز لانه خفاش

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان مهاباد تاکید کرد: خفاش ها به زیر سقف آویزان می شوند در حالیکه سر آن ها پایین است. شایع مواد مایع جمع شده در لانه خفاش کاملا دروغ است و برای گمراهی و فریب افراد ساده است. سخنور در ادامه با اشاره به اینکه در گرفتار شدن در دام افراد به ضرر شهروندان منجر می شود از مردم خواست که به شایعات در این بار توجه نکرده و با اقدامات بدون تدبیر حیات این جانوران را با تهدید روبرو نکنند زیرا بیدار کردن خفاش ها در این فصل منجر به مرگ آن ها و بر هم زدن ایستم آن ها می شود.

شایعه بالا بودن قیمت لانه خفاش که در فضای مجازی بیشتر به آن دامن زده شده، عده را با هدف سودجویی، روانه غارها از جمله غار آبی تاریخی سهولان ،دومین غار آبی کشور کرده است.
نمایشگر ویدیو
00:00
00:59
مقالات مرتبط

    ساروج و روش های تخریب ساروج
    نرم افزار ویژوالیزر سه بعدی
    صمدی نده در شیراز
    اندروید
    یا طلایاب چیست

معرفی چند

شارک 33000

ایمیجر 25000

DEKO

گولدن ماسک

DFR133

مهندس سلطانی 09100061388


انواع 09100061388 خفاش ,لانه , ,افراد ,اینکه ,مجازی ,لانه خفاش , لانه ,فضای مجازی ,محیط زیست ,افراد ساده ,زیست شهرستان مهاباد ,خفاشرئیس اداره حفاظت ,لانه منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

الیا چت|ایلیا چت| eliachat.ir کانون تبلیغات آوا فایتون قطعه همه چی موجوده 5mu5ic تکنولوژی مجازی سازی فرش شویی فروشگاه اینترنتی فایل طلا تخفیف ویژه فقط برای امروز