نماد رخ انسان یا چهره انسان در گنج یابی و دفینه یابی به دوران پیش از ساسانیان بر می گردد. از دوران کهن تا کنون نماد چهره انسان در معابد، نیایشگاه ها، مقبره ها، دخمه ها و دفینه ها مشاهده شده است. شرکت IKPV سعی دارد مثال هایی از استراتژی آثار و نشانه چهره انسان را به شما آموزش دهد تا پاره ای بر دانش و اطلاعات شما افزوده شود.
نماد رخ انسان یا چهره انسان در گنج یابینماد رخ انسان یا چهره انسان در گنج یابی
حالت های مختلف نماد رخ انسان

    نماد چهره انسان با ابعاد بزرگ که در نوک کوها تراشیده می شدند
    آثار و نشانه رخ انسان با ابعاد کوچک که در کمر کوه ها یا در رگه های سنگ کوه ها تراشیده می شدند
    آثار و نشانه چهره انسان که در ورودی یک مکان تراشیده می دند
    رخ هایی که به منظور خزانه یا دفینه فردی تراشیده میشدند

نماد چهره انسان در بالای کوه ها

نماد رخ انسان در بالای کوه های معمولا با ابعاد بسیار بزرگ تقریبا اندازه یک ساختمان دو طبقه تراش خورده است. که این نوع نماد رخ را می توان به مقبره پادشاهان یا موبدان و مغ ها نسبت داد. در اطراف نماد رخ انسان مقبره ای وجود دارد که معمولا در زیر سر یا پایین گوش می توان سنگ های مثلثی شکل مشاهده کرده که همان ورودی مقبره هستند و با سنگ و ساروج پلمپ شده است.
نماد چهره انسان در معابد

نماد چهره انسان در بعضی مکان ها مانند معابد، نیایشگاه ها یا حتی کاخ ها در جلوی درب ورودی آن ها دیده می شود که بعضی مواقع با ترکیبی از موجودات افسانه ای بالدار تراشیده شده است. در این مکان ها میفهمیم که در دروازه اصلی معبد یا کاخ هستیم.
نماد رخ انسان در ورودی غارها

اما در بعضی مناطق رخ هایی وجود دارد که اندازه آن ها کمتر از چهار متر است و این شکل از نماد رخ انسان در زیر گردن یا بغل گوش خود ورودی دارند که اگر وارد شوید در واقع وارد یک غار شدید که مکانی برای نیایش بت ها یا مقبره افراد مهم است و دارای نذورات و اموال با ارزش می باشد.
نماد رخ انسان در خزانه ها

رخ هایی که منظور هزانه یا دفینه فردی تراشیده شده اند حتما با آثار و نشانه های دیگر همراه هستند که می توان با توجه به آن آثار و نشانه ها تفسیر کامل و نظر قطعی در مورد نماد رخ انسان داد. برای پیدا کردن گنجینه این چنین نماد ها باید با دقت زیاد عمل کرد. دقت فرمایید که جهت دید نماد رخ انسان به کدام سمت است و کجا را نگاه می کند. در آنجا باید به دنبال پلمپ یا ورودی غار باشید که دفینه آنجا است.
نمونه های دیگر نماد چهره انسان

علائم دیگر در کنار نماد رخ انسان می تواند تفسیر و مسیر دفینه را تغییر دهند. مانند کوه هایی که نماد رخ انسان همراه با نیم تنه آن یا بدن کامل تراش خورده است که در این مکان ما با یک بت بزرگ همراه هستیم که در گذشته مورد ستایش قرار گرفته است. در اینجا نیز محلی برای دفن و یا پنهان کردن نذورات و هدایا به خدایان هست و کاوشگر باید در زیر پاها یا نیم تنه آن حفاری کنیم.
نمادهای مشابه

    نماد مار در دفینه یابی
    نماد عقاب در دفینه یابی
    نماد روباه در دفینه یابی
    نماد آلت در دفینه یابی
    نماد خورشید در دفینه یابی
    نماد اسب در دفینه یابی
    نماد قورباغه در دفینه یابی
    نماد پیکان در دفینه یابی
    نماد سنگ صندلی در دفینه یابی

مهندس سلطانی 09100061388


حرفه ای حفره یاب انتنی تصویری09909061300 نماد ,انسان ,دفینه ,چهره ,یابی    ,تراشیده ,چهره انسان ,دفینه یابی    ,یابی    نماد ,نماد چهره ,تراش خورده منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

دانلود بازی | بازی آنلاین | خرید بازی alirezafacemaker سایت مچ اسپرت معرفی کالا فروشگاهی گروه مشاوره تحصیلی هیوا کهکشان اینجا همه چی هست آشپزباشی انجمن تخصصي متـــــــــــــــــــالورژي مجله بازسازی منزل