Purl اولین انیمیشن کوتاه پروژه‌ی جدید SparkShorts استودیو پیکسار است. این انیمیشن با داستانی شیرین و شوخی‌هایی کار شده، سعی دارد به معضلی مهم که دامن گیر بسیاری از محیط‌های کار شده بپردازد.

 

با وجود اینکه استودیو Pixar نامی آشنا در دنیای انیمیشن‌های کوتاه است، بسیاری از آثار رنگارنگ این استودیوی بزرگ را نمی‌توان در دنیای اینترنت پیدا کرد. با این حال به‌نظر می‌رسد قرار است این رویه‌ی عدم انتشار رایگان آثار کوتاه پیکسار با پروژه‌ی جدید این استودیو، SparkShorts، تغییر کند. پروژه‌ی SparkShorts شامل چندین انیمیشن کوتاه است که قرار است با تکنیک‌های داستان سرایی و روند کاری جدید ساخته و رایگان در اینترنت منتشر شوند. اولین انیمیشن کوتاه این سری، Purl به کارگردانی و نویسندگی کریستن لستر است. با وجود اینکه زمان زیادی از انتشار انیمیشن کوتاه Purl روی اینترنت نمی‌گذرد، این اثر به لطف فضای گرم، طنز لطیف و پیام محکمی که دارد، با استقبال شدید کاربران مواجه شده است.

داستان انیمیشن Purl در شرکتی با نام B.R.O Capital روایت می‌شود. در این قصه، یک گلوله‌ی کاموایی مستعد و مشتاق به نام یارنی هیجینکس وارد یک محیط کاری جدید می‌شود که جز او تمامی کارکنان مرد هستند. او که با همه‌ی کارکنان تفاوت دارد، سریعا متوجه می‌شود که قرار است زمانی سخت را برای پذیرفته شدن توسط همکارانش پشت سر بگذارد. در پی دریافت حس تعلق و درک، یارنی با تصمیمی دشوار باقی می‌ماند؛ خودش بماند و دنیایی از تنهایی را در محل کار تحمل کند، یا رفتارش را به میل سایرین عوض کند و جای خود را در دفتر پیدا کند. طبق گفته‌ی کریستن لستر در ویدیوی منتشر شده از پشت صحنه‌ی ساخت Purl، این اثر بر اساس تجربیات و احساسات شخصی وی ساخته شده است.

. او درباره‌ی این اثر گفت: این اثر بر اساس تجربیات شخصی من در صنعت انیمیشن سازی ساخته شده است. وقتی سر کار اولم رفتم، من تنها زن در محل کار بودم، پس برای اینکه بتوانم مشغول انجام‌ کارهایی شوم که دوست داشتم، رفتارهایی مردانه از خود نشان می‌دادم تا بتوانم میان همکارانم پذیرفته شوم. بعد از مدتی، من به استودیو پیکسار وارد شدم و برای اولین بار با تیمی متشکل از ن شروع به کار کردم، تازه متوجه شدم که چه مقدار از نگیم را در گذشته رها کرده‌ام و از دست داده‌ام.


فیلم و انیمیشن انیمیشن ,کوتاه ,purl ,جدید ,ساخته ,می‌شود ,انیمیشن کوتاه ,کریستن لستر ,کوتاه purl ,اساس تجربیات ,کاری جدید ,اولین انیمیشن کوتاه منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

tworkofi shop daneshwiki پورتال و سایت تفریحی خبری ایرانیان ip ثابت اموزش و دانلود ارزان سرا لیریکس وان ارزانی مجله آفتاب کارآفرینی