DeskSoft SmartCapture یکی از کاربردی ترین برنامه های موجود در زمینه تهیه عکس از صفحه نمایش یا همان دسکتاپ با قابلیت های مدرن است. برنامه ای که تقریبا تمامی قابلیت های لازم برای تهیه عکس های با کیفیت از دسکتاپ را دارا می باشد و با پشیبانی از فرمت های مختلف برای ذخیره سازی دست کاربر را برای استفاده از عکس ها در محیط های مختلف کاملا باز خواهد گذاشت. واسط گرافیکی نرم افزار آنقدر ساده است که دسترسی به همه گزینه ها را بسیار ساده تر می سازد و کاربر راحت به همه خواسته های خود دست پیدا خواهد کرد.
سرعت عملکرد بسیار مناسب و عدم کاهش کارآیی سیستم از دیگر نقاط قوت نرم افزار به شماره می روند. قابلیت انجام ویرایش های ساده برروی فیلم ها و عکس ها، توانایی تصویربرداری از دنبال کردن حرکات ماوس، توانایی فشرده سازی ویدئوها و سهولت در بهره گیری از قابلیت های نرم افزار از دیگر خصوصیات مهمی هستند که در DeskSoft SmartCapture قابل بهره گیری هستند.


آموزشی گیم وآی تی قابلیت ,افزار ,ساده ,دسکتاپ ,smartcapture ,desksoft ,desksoft smartcapture ,بهره گیری منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

اپلیکیشن‌ها مرزن آباد(کلارستاق) دانلود جدیدترین آهنگ ها kasbokar نصب میز بیلیارد(بیلیارد شاپرک09127628747 فروشگاه دیجی کالا سایت فلزیاب خرید و فروش انواع فلزیاب های برتر جهان