شركت آجر ساحل یک اصفهان از سال ۱۳۶۹ با هدف فعالیت در صنعت ساخت و ساز آجر کشور شروع به کار نمود. شرکت آجر ساحل یک در سال ۱۳۷۷ با تغییر عمده در نحوه تولید و مکانیزه کردن خط تولید آجر و راه اندازی خط تولید آجر اتوماتیک فعالیت خود را ادامه داد. این شرکت به منظور ارتقاء سطح كيفی و كمی خدمات تولید آجر و افزايش بهره وری و بهبود مستمر با تبعيت از مراجع قانونی مرتبط و سيستمهای كلان كشور با دانش فنی، تجربه پرسنل متعهد خود، در زمینه تولید اتوماتیک انواع آجر ، آجر نما ، آجر سفال اصفهان ، آجر قزاقی ، آجر بهمنی ، اجر تونلی ، اجر ممتاز ، آجر نسوز و آجر سفال در اصفهان و تمام موارد مربوط به صنعت اجر ، فعالیت می نماید. آجر ساحل یک ، پیشگام در زمینه ارائه جدیدترین محصولات آجر ، آجر نما ، آجر نسوز ، اجر سه گل ، آجر ۱۰ سوراخ ، آجر لفتون ، آجر قالب کوچیک ۵ ، آجر دوقلو ، آجر ۵/۵ ممتاز و آجر سفال اصفهان در بازار ایران با دستگاه های تمام اتوماتیک و بالاترین کیفیت و تنوع و همچنین عرضه آجر با مناسب ترین قیمت بین رقبای موجود در بازار آجر جهت مصارف مختلف ساختمان در ایران می باشد.

آجر به عنوان یکی از مصالح پر مصرف و اولین محصول صنعتی جایگزین سنگ شده است و بر اساس نوع مواد ، روش تولید و نوع استفاده انواع متنوعی از آجر مانند آجر نما ، آجر قزاقی ، آجر نسوز ، آجر بهمنی ، آجر ممتاز ، آجر سه گل ، آجر ده سوراخ ، آجر لفتون ، آجر قالب کوچیک ۵ ، آجر دوقلو ، آجر تونلی تولید می شود . شرکت آجر ساحل یک ، با استفاده از تكنولوژی بروز و دستگاه های اتوماتیک انواع بی شماری از آجر ، آجر نما ، آجر سفال اصفهان و دیگر انواع آجر را با كیفیت بالا و مرغوب در ابعاد و شكل ظاهری متنوع وارد بازار می نماید.
شرکت آجر ساحل یک ، با سالها تجربه در زمینه تولید آجر ، تامین و ارائه انواع آجر ، آجر نما ، آجر قزاقی ، آجر نسوز ، بهمنی و دیگر آجر ها مانند آجر سه گل ، آجر دوقلو و آجر ۱۰ سوراخ در ابعاد و رنگ های مختلف با استاندارد و اصول تولید آجر در مدرنترین و بهترین کارخانه همواره فراتر از رقبا قدم برمیدارد. آجر ساحل یک برای ارائه محصولی با کیفیت و مرغوب تمام تلاش و تجربیات چندین ساله متخصصین خود را در زمینه تولید آجر ۱۰ سوراخ ، آجر دوقلو ، آجر سه گل ، آجر قالب کوچک ، آجر ده سوراخ قرمز ، آجر سفال ، آجرنسوز ، آجر قزاقی ، آجر  بهمنی با رعایت انصاف و صداقت به کار گرفته است تا رضایت مشتریان عزیز را فراهم آورد .


رادمان تولید ,انواع ,سفال ,اصفهان ,، آجر ,ساحل ,زمینه تولید ,سفال اصفهان ,اتوماتیک انواع ,قالب کوچیک منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

فروشگاه هواداران میسون تاسیسات مکانیکی ساختمان فروشگاه فایل های علوم دامی وکشاورزی فال حافظ آنلاین تور دبی گلبرگ رز آرلیس استاتوس لری