بارکد خوان زبرا DS4800

پایه: دارد تکنولوژی خواندن: نوری

معرفی و بررسی بارکد خوان زبرا DS4800

امکانات گاه شما نشان دهنده هویت و عملکرد شما است. شما در طراحی گاه خود محیطی که ایجاد می کنید که در نهایت ظرافت باشد و با معماری مدرن آن را مزین می کنید.

شما به سختی کار کرده اید تا مطمئن شوید که لحظه ای که مشتری از گاه شما می کند احساس لذت بخشی داشته باشد.

معرفی و بررسی بارکد خوان زبرا DS4800

شما با این بارکدخوان زیبا و هوشمندانه زبرا سری DS4800 می توانید این تجربه را برای مشتری خود ایجاد کنید.

در ادامه معرفی و بررسی بارکد خوان زبرا DS4800 باید بگوییم که این اسکنر بارکد pos  نوآورانه بارکد با طراحی چشمگیر و با همان قابليت اطمينان، کارایی و عملکرد فوق العاده ای که از زبرا انتظار داريد به بازار عرضه شده است.

این مدل بارکد اسکنر زبرا Zebra ویژگی های منحصر به فردی دارد که از جمله می توانیم به سبک، کم وزن بودن و هزینه پایین این دستگاه اشاره نماییم. 

بارد خوان گاهی زبرا مدل DS4800 طراحی فوق العاده ای دارد که اجازه می دهد تا پیچیدگی و قدرت را ترکیب کنید. وجود یک دسته ی قوس دار با موقعیت ماشه ای که حداکثر راحتی کاربر را فراهم می کند.

معرفی و بررسی بارکد خوان زبرا DS4800

Intellistand اختیاری این اسکنر بارکد امکان تعویض اتوماتیک بین حالت های دستی و حالت قرار گرفتن روی پایه را فراهم می کند.

حداکثر زمان TCO کم و طرح های همه جانبه خدمات مقرون به صرفه پیشنهادی شرکت زبرا به نگه داشتن اسکنر سری DS4800 کمک می کند. بنابرین دیگر نگران خرابی ناگهانی اسکنر و حفظ موقت یک ایستگاه نخواهید بود.

علاوه بر رنگ های استاندارد سفید و  سیاه، سیاه و سفید، سری DS4800 می تواند با طراحی سفارشی چاپ شود. این طرح می تواند رنگ مخصوص گاه شما همراه با لوگوی مخصوص شما باشد.

بارکد خوان زبرا Zebra DS4800 

قابلیت اسکن و ظاهر شیک این بارکد خوان گاهی نه تنها اران شما را تحت تأثیر قرار خواهد داد، بلکه با سرعت اسکن خوبش جریان مشتریان را در محل POS روان تر می کند.

بارکد اسکنر DS4800 می تواند هر دو نوع برچسب و بارکد 1D و 2D  (یک بعدی و دو بعدی) چاپ شده بر روی کالاها و یا نمایش داده شده در صفحه نمایش تلفن همراه ار را اسکن کند.

همچنین می تواند برچسب های ضعیف چاپ شده و یا آسیب دیده را نیز بخواند.

بارکد خوان زبرا Zebra DS4800

با این بارکد خوان مناسب گاه شما می توانید روکش اسکن منحصر به فرد خود را ایجاد کنید و دسته ی انعطاف پذیر و با تنظیمات ساده، بارکد خوان DS4800 را به یک محصول فوق العاده تبدیل می کند.

در بارکد خوان زبرا Zebra DS4800 ماشه سنتی مکانیکی با یک مدل لمسی خازنی مدرن جایگزین شده است که به صندوقداران امکان می دهد تا نوع کلیک را برای شروع اسکن انتخاب کنند: حالت تک ضربه، دوضرب، فشار دادن یا کشیدن یک انگشت یا شست.

این گزینه انعطاف پذیری DS4800  را تضمین می نماید.

به عنوان مثال به جای روش سنتی صدای بوق که نشان دهنده یک اسکن موفق است، شما می توانید از گزینه لرزش و یا بازخورد بصری برای اعلام یک اسکن موفق استفاده کنید.

بارکد خوان زبرا Zebra DS4800

شرکت ایده برتر پارسیان به  انواع دستگاه بارکد خوان می پردازد و شما می توانید برای  بارکد خوان بی سیم با واحد این شرکت به شماره 73027-021 تماس بگیرید.


ایده برتر پارسیان بارکد ,زبرا ,خوان ,ds4800 ,اسکن ,اسکنر ,بارکد خوان ,خوان زبرا ,زبرا zebra ,زبرا ds4800 ,اسکن موفق ,زبرا zebra ds4800 منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

تخفیف تابستون سفر لاکچری کنکور 100 | مرکز مشاوره استاد رضا اصغری راه دانشگاه ...my life دنیای رسانه 24 مووی | 24movie کتابخانه عمومی شهید مطهری کرمان موسیقی ایرانی و خارجی