بارکد خوان زبرا DS4308P

پایه: دارد تکنولوژی خواندن: نوری

معرفی و بررسی بارکد خوان زبرا DS4308P

هنگامی که شما DS4308P را انتخاب می کنید، یک اسکنر بارکد دستی و غیر دستی همه کاره با آخرین تکنولوژی روز در اختیار خواهید داشت که می توانید اسکن هر بارکد را در هر محیطی و در هر شرایطی به دست آورید.

کارکنان گاه ها می توانند از طریق یک بارکد خوان مناسب گاه فورا بین حالت دستی و بدون نیاز به دست و به سادگی و تنها با یا برداشتن اسکنر از پایه تنطیم تغییر دهند.

معرفی و نقد و بررسی بارکد خوان زبرا DS4308P

در ادامه معرفی و بررسی بارکد خوان زبرا DS4308 باید گفت که پایه کوچک و با نصب آسان تعبیه شده برای این بارکد اسکنر نصب آن را در فضای محدود پوز گاهی شما ممکن می سازد. 

هنگامی که DS4308P را برای کار اسکن به کار می گیرید، همه برچسب های یک بعدی و یا دوبعدی، که بصورت الکترونیکی و یا بر روی برچسب های کاغذ یا کارت های پلاستیکی چاپ شده اند اسکن می کند.  

این مدل بارکدخوان زبرا حتی اگر بارکد متراکم و چروکیده، کثیف، خراشیده و یا ضعیف چاپ شده باشد آن را اسکن می کند.

بارکد خوان زبرا Zebra DS4308P

دستگاه بارکد خوان زبرا Zebra DS4308P به شما امکان می دهد با نوار بهبود تصویربرداری و با عملکرد اسکن و رمزگشایی بهینه شده بارکدهای دو بعدی را به راحتی اسکن کنید. 

بارکد خوان زبرا Zebra DS4308P

این ویژگی به طرز چشمگیری بهبود تجربه کاربر، بهره وری بالای کار، توانایی تولید بیشتر و کاهش زمان انتظار را در پی دارد.

هنگامی که بارکد اسکنر DS4308P روی پایه نشسته است، به طور خودکار هر بارکد را در «منطقه اسکن» خود اسکن می کند.

اما تنها با برداشتن آن از روی پایه به یک اسکنر بارکد دستی تبدیل می شود. این جابجایی انعطاف پذیر بین دو حالت دستی و بدون نیاز به دست بسیار کاربردی است.

با استفاده از این بارکد خوان گاهی بارکد های 1D، 2D و PDF417 اسکن شده بر روی برچسب های کاغذ چاپ می شود و یا در دستگاه های تلفن همراه و یا صفحه نمایش کامپیوتر نمایش داده می شود.

این اسکنر همچنین وضوح مورد نیاز برای اسکن طولانی مدت، عکس های روشن، امضاهای تیز و اطلاعات دقیق تر OCR را نیز به کاربران خود ارائه می دهد.

شرکت ایده برتر پارسیان به انواع دستگاه بارکد خوان می پردازد و شما می توانید برای  بارکد خوان بی سیم با واحد این شرکت به شماره 73027-021 تماس بگیرید.

بارکد خوان زبرا Zebra DS4308P


ایده برتر پارسیان بارکد ,خوان ,اسکن ,ds4308p ,زبرا ,دستی ,بارکد خوان ,خوان زبرا ,زبرا zebra ,zebra ds4308p ,ایده برتر ,زبرا zebra ds4308p منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

شرکت نصب دوربین مدار بسته فارس خبر ainbowSixS دانلود آسان و رايگان مدیریت تبلیغات و پشتیبانی سایت آوای نو گروه کوهنوردی سیمرغ پیشوا فایل فلش موبایل و تبلت سایت جالب و شگفت انگیر دوستی فان |دوستی ها | دوستیها | دانلود فیلم و اهنگ جدید