سلولیت چیست؟

سلولیت عارضه ای است ناشی از تجمع بیش از اندازه چربی در سلول های چربی واقع در لایه زیر پوستی که همراه با احتباس آب در بافت های مجاور می باشد. با تجمع زیاد چربی در سلول های چربی، این سلول ها طرح طبیعی دیواره خود را از دست می دهند. مجموعه این تغییرات، نمای نازیبای پوست پرتقالی را ایجاد می نماید. در این مرحله، علاوه بر اختلال زیبایی ایجاد شده، مشکل مهم دیگر بروز پاره ای اختلالات زیان آور همراه در بافت می باشد.

چرا که به دلیل تجمع زیاد چربی و در نتیجه بالا رفتن فشار بافت، گردش خون موضعی کاهش می یابد. این به معنی کاهش خون رسانی به سلول ها و تجمع مواد متابولیتی دفعی، در بافت می باشد که به نوبه خود زمینه ساز صدمه به بافت همبند، کاهش الاستسیتیه و فیبروز بافتی است. این ناهنجاری های سلولیتی در اغلب موارد با فعالیت های ورزشی و یا حتی با سخت ترین رژیم های تغذیه ای لاغری ، قابل درمان نیست.

 

سیستم اندرمولوژی ( ENDERMOLOGY ) :

اندرمولوژی یکی از جدیدترین تکنیک های موجود جهت درمان سلولیت و کاهش سایز محسوب می شود .این سیستم با افزایش جریان خون زیرپوستی، افزایش تخلیه لنفاوی و حرکت دادن چربی زیر پوست باعث سیال شدن چربی ها شده و سوخت و ساز را در موضع افزایش می دهد. در صورت نیاز به مصرف چربی ها ( با کنترل تغذیه و تحرک مناسب)، بدن از این چربی های تحریک شده استفاده نموده و منجر به لاغری موضعی می گردد. این سیستم به صورت کنترل شده روی بافت های عمقی پوست اثر گذاشته، با تقویت بافت همبند و سفت شدن پوست، باعث رفع سلولیت ( ناهمواری های پرتقالی شکل پوست ) و صاف شدن سطح خارجی پوست می شود و نمای ظاهری پوست را ترمیم می کند. روند درمان بسیار دلپذیر و خوشایند است و هیچ عارضه ای به دنبال ندارد.

 

مکانیسم های اثر اندرمولوژی

- برقراری مجدد جریان خون و لنف در بافتهایی که دچار سلولیت شده اند.

- افزایش درناژ لنف و خون و در نتیجه از بین بردن مواد زائد تجمع یافته و بهبود تبادلات سلولی در سلول های درم از جمله فیبروبلاستها

- تحریک فیبروبلاستها جهت تولید کلاژن و الاستین

موارد کاربرد

- رفع غبغب و شلی پوست

- رفع افتادگی سینه

- کاهش سایز نواحی باسن، شانه ها و ران ها

- لیفتینگ و شادابی پوست صورت و گردن

 

مزایای درمان چاقی موضعی با سیستم اندرمولوژی ( ENDERMOLOGY ) :

• کاهش سایز

• عدم وجود درد و عوارض جانبی

• خارج کردن چربی بدون استفاده از روشهای تهاجمی و جراحی

• امکان کار بر روی پوست های شل و دارای افتادگی

• بهبود عملکرد گردش خون و گردش لنف همراه با کلاژن سازی

• همراه با آرامش روحی ( Relaxation)

• هزینه مناسب


مرکز تخصصی اسکالپ مریم آیرملو چربی ,پوست ,بافت ,تجمع ,سلولیت ,سلول ,اندرمولوژی  endermology ,سیستم اندرمولوژی  ,زیاد چربی ,تجمع زیاد ,سیستم اندرمولوژی  endermology منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

وبلاگ تفریحی طراحی مهدی سایت افشین آذری ایران فرش گوگل اخبار لحظه ای و فوری ورزشی تولیدی قابلمه گرانیتی آگهی استخدامی