hoosh.medu.ir | نتایج سنجش هوش پایه هفتم سمپاد

hoosh.medu.ir | نتایج سنجش هوش پایه هفتم سمپاد

نتایج سنجش هوش پایه هفتم سمپاد از طریق سایت hoosh.medu.ir که جامع ترین پورتال ملی در سطح مدارس کشور می باشد اعلام می شود. هدف سایت hoosh.medu.ir ارتقای سطح دسترسی به تجهیزات و فناوری‌های جدید تربیتی و آموزشی در تبعیت اهداف سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و همسان سازی کلیه سامانه های مرتبط می‌باشد. از مهمترین اهداف این مجموعه زمینه سازی جهت ایجاد تحول مبتنی بر فناوری اطلاعات در برنامه‌های آموزشی و پرورشی، تحقق عدالت آموزشی، تسهیل فرآیندهای موجود آموزشی و اداری و ارائه برنامه های آموزشی و دروس دوره های تحصیلی به صورت اینترنتی می‌باشد.

دریافت نتایج سنجش هوش پایه هفتم سمپاد

از اینکه سبز مشاور را برای دریافت نتایج سنجش هوش پایه هفتم سمپاد انتخاب کرده اید خوشحالیم  و این اطمینان را به شما می دهیم، راهنمایی ها و توضیحات مشاوران اختصاصی مدارس مجموعه سبز مشاور که با در اختیار داشتن تجربیات سالهای گذشته تحصیل و تدریس در مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی، شما را به هر آنچه در این مسیر پیش رو دارید آشنا و آگاه خواهند کرد.

هدف از ایجاد سایت hoosh.medu.ir

هدف از ایجاد سایت www.hoosh.medu.ir طراحی پورتال سیستمی جهت دسترسی سریع به اطلاعات برای کلیه کاربران با امکانات و دسترسی های متفاوت برای  دانش آموزان ، معلمان و والدین و همچنین مدیران در کلیه پایه ها است. کاربری سایت hoosh.medu.ir  بسیار راحت است، بطوریکه نیاز به تخصص خاصی نداشته و هر شخصی با هر درجه از توانایی میتواند از آن استفاده کند.

فراموش کردن رمز ورود به سامانه همگام:

در صورتی که رمز ورود به سامانه همگام را فراموش کرده اید و یا با پیغام” مشخصات وارد شده اشتباه می باشد” رو به رو هستید… از راهنمایی های کارشناسان سبز مشاور استفاده کنید.

ثبت نام دانش آموزان داوطلب تحصیل در پایه هفتم دبیرستان‌های استعداد‌های درخشان سال ۹۸-۹۷ از روز شنبه ۱۹ خرداد ماه آغاز شد. به گفته عبدالرسول عمادی رئیس مرکز سنجش آموزش و پرورش اعلام نتایج آزمون سنجش هوش تیزهوشان ششم به هفتم ۹۷ – ۹۸ ( نتایج سنجش هوش پایه هفتم سمپاد ) چهارشنبه هفته  گذشته بر روی سایت قرار گرفت و پذیرفته شدگان از روز شنبه (۱۳۹۷/۰۶/۲۴) می‌توانند برای ثبت‌نام اقدام کنند و مشکلی از نظر جابجایی آن دانش آموز از مدرسه دیگر به مدارس تیزهوشان در صورت قبولی دانش آموز وجود ندارد.

hoosh.medu.ir

براین اساس؛ به منظور شناسایی و جذب دانش آموزان واجد شرایط و مستعد مطابق دفترچه ثبت نام تیزهوشان ششم به هفتم ۹۷-۹۸ پذیرش خواهند شد و سنجش هوش داوطلبان همزمان در سراسر کشور و همچنین مدارس ایرانی خارج از کشور در تاریخ ۵ مردادماه ۹۷ انجام شده است و اسامی پذیرفته شدگان در روز ۴ شنبه ۲۱ شهریورماه ۹۷ اعلام شده است، یادآور می شوم که شرکت کنندگان از شنبه ۱۹ خرداد ماه تا پنج شنبه ۲۴ خرداد ماه برای ثبت نام به آدرس www.hoosh.medu.ir مراجعه کرده بودند.

 در راستای برنامه های جدیدی که در  آموزش و پرورش ابلاغ شده، دانش آموزان برای موفقیت در ثبت نام تیزهوشان ششم به هفتم ۹۷-۹۸  هیچ نیازی به مطالعه منابع درسی و یا غیردرسی و یا شرکت در کلاس‌های تقویتی خاصی ندارند، بنابراین لازم نیست خانواده‌ها برای تهیه منابع خود در این زمینه هزینه ای کنند.

همچنین قابل ذکر است؛ چنانچه دانش آموزی قبلاً در مدارس غیردولتی ثبت نام انجام داده باشد در صورت قبولی در این ثبت نام تیزهوشان ششم به هفتم ۹۷-۹۸ مدارس استعداد‌های درخشان، انتقال او برای خانواده هیچ هزینه‌ای را در بر نخواهد داشت.

برای مشاوره تحصیلی hoosh.medu.ir به سایت سبز مشاور مراجعه نمایید.


کرج درس هفتم ,hoosh ,medu ,سنجش ,پایه ,نتایج ,hoosh medu ,پایه هفتم ,نتایج سنجش ,هفتم سمپاد ,دانش آموزان منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

کوآرو عاشق بی حوصله پویان اسکنر کسب درآمد حلال اینترنتی کارتونت آسان و زودبازده بیر موزیک 2020-دانلود جدید ترین آهنگ ها متارویال-فایل و محتوا شرکت حمل و نقل و باربریجهان پیمان بار آموزگار شاد