مرد سنگدلی که کودک ۱۳ ماهه را در لباسشویی انداخت

اخبار حوادث پایشگر– مرد سنگدلی که به قصد آزار یک کودک اقدام به انداختن او در ماشین لباس شویی کرده بود در دادگاه محاکمه شد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پایشگر، مرد ۲۵ساله اهل “همیلتون” اسکاتلند که در عملی وحشیانه اقدام به قرار دادن یک دختر ۱۳ ماهه در ماشین لباسشویی کرده بود در دادگاه حاضر شد. ” توماس دان ” ۲۲ ساله پس از قرار دادن این کودک در ماشین لباسشویی اقدام به روشن کردن آن کرده بود. محاکمه این مرد به اتهام وارد کردن جراحات جدی به این دختر خردسال در دادگاه انجام شد. او همچنین به اتهام آزار رساندن به یک پسر خردسال و ایجاد اختلال در نفس کشیدن او با قرار دادن دستش بر روی دهان و فشردن بینی کودک در این دادگاه مورد محاکمه قرار گرفت.

هنوز نسبت این دو کودک با این مرد روانی مشخص نشده است. دادگاه اولیه این مرد جوان که با چهار اتهام مواجه بود روز سه شنبه برگزار شد. بنا به گزارشی که در دادگاه ارائه و خوانده شد توماس یک نوزاد دختر ۱۳ ماهه را در ماشین لباسشویی قرار داده و پس از بستن درب ماشین اقدام به روشن کردن آن کرده بود. بنا به این گزارش این حادثه بین تاریخ ۲۸ دسامبر ۲۰۱۷ تا ۸ ژانویه ۲۰۱۸ رخ داد. در همان تاریخ او همچنین به یک کودک دیگر حمله ور شده و سعی کرده تا تنفس او را محدود کند.

گفتنی است؛ قرار است جلسه بعدی دادگاه در اواخر این هفته انجام شود.مرجع اخبار رسمی


گروه صنعتی مشهد حفاظ دادگاه ,کودک ,کرده ,ماشین ,لباسشویی ,اقدام ,ماشین لباسشویی ,قرار دادن ,روشن کردن ,لباسشویی انداخت منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

وبسایت محرم kjk پرسش مهر اندیشه همه چی موجوده شرکت آسانسور ایمن آسانبر لیان (بوشهر لیفت) آموزش کسب درآمد رایگان از اینترنت حال خوب