saja.medu.ir – سامانه ثبت نام مدارس شاهد 98-99 در تمامی مقاطع

 saja.medu.ir – سایت ثبت نام مدارس شاهد 98-99 هفتم دهم و میان پایه

سامانه ثبت نام شاهد 98-99 به نشانی saja.medu.ir  فعال شد و داوطلبان محترم می توانند جهت ثبت نام از این سامانه امور نام نویسی مدارس شاهد خود تکمیل نمایند.

saja.medu.ir سایت ثبت نام مدارس شاهد 98-99

سامانه ثبت نامی شاهد – student.sajaa.medu.ir

سامانه ثبت نام مدارس شاهد 98-99 مقطع ششم به هفتم – www.saja.medu.ir

سامانه ثبت نام مدارس شاهد 98-99 مقطع نهم به دهم –  www.saja.medu.ir

سامانه ثبت نام مدارس شاهد مقطع اول ابتدایی و میان پایه – saja.medu.ir

 

saja.medu.ir – شرایط عمومی ثبت نام دانش آموزان شاهد و غیر شاهد در سامانه سجا 98-99

مطابق اطلاعیه سامانه سجا – saja.medu.ir به اطلاع کلیه دانش آموزان و اولیا گرامی می رسانیم ثبت نام در مدارس شاهد در مقاطع هفتم – دهم و میان پایه آغاز شد و مطابق سنوات گذشته ثبت نام بدون آزمون از بین دانش آموزانی که دارای شرایط عمومی ثبت نام مدارس شاهد باشند صورت می گیرد ، از جمله شرایط مهمی که می توان به آن اشاره کرد عبارتند از :

1 – کلیه دانش آموزانی که قصد ثبت نام در مدارس شاهد را دارند می بایست صلاحیت های لازم در زمینه اخلاق و رفتار را مطابق آئین نامه مدارس شاهد مندرج در سامانه saja.medu.ir را داشته باشند.

2 – تمامی دانش آموزانی که قصد ثبت نام دارند می بایست از لحاظ پوشش مطابق احکام اسلامی و آئین نامه مدارس شاهد باشند مخصوصا برای داوطلبان دختر پوشش کامل اسلامی التزام خواهد داشت.

3 – از دیگر شرایط مهم ثبت نام اقامت دانش آموز در محدوده مدارس شاهد است که در سامانه www.saja.medu.ir محدوده ها مشخص است .

تذکر : احراز شرایط مندرج در دفترچه ثبت نام مدارس شاهد در مورد دانش آموزان جهت ثبت نام و یا تحصیل در مدارس شاهد تماما به عهده شورای آموزشی و اعضای ستاد ثبت نام مدارس شاهد خواهد بود.

تبصره : به اطلاع همکاران محترم فرهنگی و یا بنیاد شهید و امور ایثارگران می رسانیم مطابق اطلاعیه مندرج در سامانه saja.medu.ir ثبت نام فرزندان ایشان در محدوده محل کار همکاران محترم به صورت موقت منعی نخواهد داشت.

دانش آموزان و اولیا گرامی جهت اطلاع از شهریه مدارس شاهد 98-99 روی لینک مربوط کلیک کنید

saja.medu.ir – شرایط اختصاصی ثبت نام در سامانه سجا 98-99

پیرو اطلاع رسانی ها و موارد مذکور در سامانه سجا به نشانی saja.medu.ir به اطلاع می رسانیم تمامی دانش آموزان ملزم به داشتن شرایط اختصاصی ثبت نام مدارس شاهد خواهند بود ، شرایط اختصاصی مندرج در سایت سجا بیشتر مربوط به شرایط علمی داوطلبان است و به شرح زیر خواهد بود :

saja.medu.ir – شرایط ثبت نام دانش آموزان شاهد 98-99

1 – ثبت نام دانش آموزان شاهد 98-99 پس از ورود به سامانه سجا ( saja.medu.ir ) و تکمیل فرآیند ثبت نام قطعی می شود و این دسته از داوطلبان می بایست در زمان اعلام شده به مدارس قبولی مراجعه نموده و ثبت نام خود را تکمیل نمایند.

2 – دانش آموزان شاهد پس از ورود به مدارس شاهد 98-99 می بایست حد نصاب لازم را در دروس خود کسب نمایند تا بتوانند در این مدارس ادامه تحصیل دهند ضمنا در صورتی که دانش آموزی نتواند حد نصاب مورد نظر را برای ادامه تحصیل کسب کنند مدیر مدرسه موظف به شناسایی عوامل ضعف دانش آموز و بر طرف کردن آن در قالب کلاس های تقویتی و فوق برنامه خواهد بود.

3 – در صورتی که دانش آموز شاهدی که در این مدارس ثبت نام نموده دارای موارد انضباطی باشه و از آئین نامه مندرج در سامانه سجا – saja.medu.ir پیروی نکند مدیران مدارس می توانند موضوع را به صورت کتبی به واحد مشاوره مدارس شاهد ارسال نموده تا در مورد ایشان تصمیمات مربوطه اتخاذ شود.

تذکر مهم : با توجه به توضیحات مربوطه در سامانه سجا – saja.medu.ir لازم به ذکر است منظور از دانش آموزان شاهد فرزندان شهدا – آزادگان و جانبازان بالاتر از 50% می باشد.

ثبت نام در مدارس شاهد در همه پایه ها امکان پذیر خواهد بود جهت ثبت نام میان پایه شاهد 97 کلیک کنید

 

saja.medu.ir – شرایط ثبت نام دانش آموزان غیر شاهد در مدارس شاهد 98-99

1 – احراز شرایط علمی دانش آموزان

2 – امتیاز دانش آموزان غیرشاهد برای ورود به مدارس شاهد با توجه به شرایط علمی آن ها محاسبه خواهد شد و به علاوه امتیازات موجود در دفترچه ثبت نام مدارس شاهد که در سامانه سجا قابل مشاهده است ، امتیاز نهایی دانش آموز را نشان خواهد داد.

3 – لازم به ذکر است کلیه مدارک لازم جهت ثبت نام بر احراز شرایط دانش آموز شاهد و غیر شاهد می بایست دارای مهر معتبر و تائیدیه از ستاد مرتبط داشته باشد.

4 – به اطلاع کلیه دانش آموزان متقاضی ورود به مقطع هفتم مدارس شاهد 98-99 در صورتی که این دانش آموزان فرزند جانباز 25% به بالا با داشتن حداکثر 3 درس خوب در کارنامه خود نیز می توانند در مدارس شاهد ثبت نام نمایند

saja.medu.ir – امتیاز بندی سامانه سجا جهت ثبت نام مدارس شاهد 98-99

با توجه به جدول امتیازات مندرج در سایت سجا به نشانی www.saja.medu.ir هر یک از دانش آموزانی که قصد ثبت نام مدارس شاهد را دارند دارای امتیاز مشخصی می باشند که در ثبت نام وی این امتیاز ها به صورت مستقیم تاثیر گذار خواهد بود و اولویت با کسانی خواهند بود که امتیاز آن ها بالاتز است.

با توجه به محدودیت های موجود و عدم امکان بیان امتیاز بندی مدارس شاهد موجود کلیه دانش آموزان و اولیا گرامی می توانند جهت ثبت نام مدارس شاهد از طریق سامانه saja.medu.ir با مرکز مشاوره سامانه سجا تماس گرفته و تمام موضوعات در پیرامون ثبت نام و ورود به مدارس شاهد مطرح کنند.

برای مشاوره تحصیلی saja.medu.ir به سایت سبز مشاور مراجعه نمایید.


بارانی ها مدارس ,دانش ,medu ,saja ,سامانه ,آموزان ,مدارس شاهد ,saja medu ,دانش آموزان ,دانش آموز ,آموزان شاهد منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

????زِندگیـ‍مـ بــا تُـــــو قَشـنگه‍???? خرید طرح لایه باز ارزانی کسب درآمد در منزل فروشگاه لوازم آرایشیyas_beauti مثلا شعر modire movafagh