در این مطلب قصد داریم در باره تفاوت حکم ورشکستگی و اعسار برای شما کاربران محترم توضیحی بدهیم ، در ادامه با وکلای بنیاد-نهاد-سازمان همراه باشید.

 

حکم ورشکستگی جنبه عام دارد. در ورشکستگی گردانیدن کردن اموال ورشکسته،توسط مدیر یا اداره پالایش چهره میگیرد. ورشکسته از تصرف در امور مالی خود بازداشته است.-حق دشمنی در وابستگی با دعوای مالی شخص ورشکسته در مقابل سایرین با مدیر پالایش خواد بود و در ضمن دعواهای مالی علیه شخص ورشکسته،باید توسط گردانیدن تصفیه پیگیری شود.

 

حکم ورشکستگی با دستور اعسار چه تفاوتی دارد

حکم اعسار دارای جنبه نسبی است و تنها بین نیازمند و شخصی که دعوا به نفع او مطرح شده موثراست‌.

 

-در اعسار معسر (نیازمند) از گردانیدن اموال خویش تحریم نمیشود و خودش عهده تمام کارها را به عهده میگیرد.

 

-نیازمند از دست برد زدن در حقوق مالی و امور مالی خود بازداشته نیست.

 

-حق دعوای تک به تک طلبکاران علیه نیازمند و نیازمند علیه طلبکاران،وجود دارد و به خصومت همدیگر ادامه میدهند.

 

^تقاضای نیازمند از خرج دادرسی از طرفی که مدعی اعسار(نیازمندی) است پذیرفته نیست. بلکه باید مساوی آیین نامه قانون تجارت،دادخواست ورشکستگی دهد. *طبق مونث ۲۷۴ قانون امور حسبی، فرمایش تصفیه در ایران راجع به بازرگان درگذشته،چه متوقف بوده چه نبوده باشد،در برابر آیین نامه مربوط به ورشکستگی،صورت میگیرد و نیازی به صادر کردن حکم ندارد. دستور ورشکستگی تاجر این سود را برای طلبکاران دارد که میتوانند بعضی از معامله ها را کنسل یا باطل اعلام کند.

تفاوت حکم ورشکستگی و اعسار چیست


خدمات وکالت در اراک - کانون وکلای امین ورشکستگی ,اعسار ,نیازمند ,مالی ,علیه ,میگیرد ,آیین نامه ,امور مالی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

طراحی و پیاده سازی دیتاسنتر پورتال و سایت تفریحی خبری ایرانیان دانلود آهنگ جدید - دل آوازموزیک ایران را سفر کنیم پخش انواع محصولات محلی و طبیعی کردستان دانلود کتاب نقد کتاب معرفی کتاب هر روز بیا