دانلود نسخه فشرده FitGirl بازی Mass Effect 2 برای کامپیوتر

داستان بازی Mass Effect 2 درست چند هفته بعد از بازی اول آغاز می شود، جایی که یک کشی ناشناس به نرماندی حلمه کرده و طی این حمله، ما شاهد مرگ فرمانده شپرد هستیم. فرمانده نرماندی در ثانیه های ابتدایی بازی، و تحت کنترل شما میمیرد تا همگی وقوع یک افتتاحیه عالی و جذاب را شاهد باشیم. فصل افتتاحیه بازی، به زیبایی کاری می کند که تازه وارد ها هم شخصیت ها و روابط میان آن ها را درک کنند و دقیق متوجه شوند که شپرد افسانه ای چه اخلاقیاتی دارد.

 پس از بازیابی بدن شپرد توسط سربروس (Cerberus) و عملیات احیایی که با نام پروژه لازاروس شناخته می شود، فرمانده شپرد پس از دوسال، چشم هایش را باز می کند و به زندگی بازمی گردد. اپرای فضایی است دیگر، قرار نیست که برای همه رخداد ها توضیح علمی پیدا کنید. شپرد رها شده از مرگ، درست در لحظه حمله به ایستگاه تحقیقاتی بیدار می شود و به کمک جیکوب تایلر موفق می شود از مهلکه بگریزد و به دیدار مردی برود که یکی از مرموز ترین شخصیت های سری را می‌سازد.

Illusive Man در مورد غیب شدن های بی وقفه و ناگهانی کلونی های انسانی در سراسر کهکشان به شپرد می‌گوید و از او می خواهد که باعث و بانی این امر را بیابد. در راه یافتن راز غیب شدن کلونی های انسانی فرمانده شپرد، کشتی فضایی دیگر با نام Normandy SR-2 را فرماندهی می کند که بازهم توسط جوکر دوست داشتنی هدایت می شود.

Mass Effect 2 v1.02 + DLC Bundle PC-FitGirl


oxogame | دانلود بازی , اخبار بازی شپرد ,بازی ,فرمانده ,mass ,effect ,دانلود ,mass effect ,بازی mass ,فرمانده شپرد ,برای کامپیوتر ,fitgirl بازی ,نسخه فشرده fitgirl منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

برنامه نویسی Resaer موسسه خیریه أبـرار زنجان بـدون تـاریــخ ، بــدون امضــــا تابستون ققنوس الیاسون