راه‌حل احتمالی: المنت دستگاه باید تعویض شود. بسته به محلی که برفک زده است شرایط متفاوت است:

  • برفک در اطراف درب فریزر نشان‌دهنده این است که درب آن کاملاً بسته نشده است. بسته‌ها یا مواد غذایی که ممکن است مانع از قرارگیری درست واشر درب شوند را مرتب کنید: بسته‌های مواد غذایی که بیش‌ازحد به هم چسبیده‌اند، کشویی که به‌طور کامل بسته نشده است، جایخی‌های مکعبی که به‌درستی در جای خود قرار نگرفته‌اند و … .
  • اگر برفک کم و در همه‌جا دیده شود باشد، ممکن است دمای فریزر خیلی پایین باشد. اگر دمای تنظیم شده دستگاه خیلی پایین باشد، دستگاه هیچ فرصتی برای از بین بردن رطوبت هوای سرد درون یخچال فریزر نخواهد داشت و قبل از اینکه دستگاه فرایند خنک کننده بعدی را شروع کند، این رطوبت به برفک تبدیل می‌شود. مطمئن شوید که دمای فریزر در حدود ﹾ۰ فارنهایت (ﹾ۱۸- سانتی‌گراد) و دمای یخچال در حدود ﹾ۳۷ فارنهایت (ﹾ۳ سانتی‌گراد) باشد.
  • اگر برفک در همه‌جا باشد و سخت و یخ زده باشد، ممکن است درب یخچال بازمانده باشد. در ابتدا، یخ زدگی در منطقه اطراف درب خواهد بود، اما درنهایت کل فضای داخل دستگاه را دربرمی گیرد. در اغلب موارد، رفع این مسئله باعث می‌شود پس از دو دور یخ زدایی برفک از بین رفته و یخچال فریزر به وضعیت عادی بازگردد.
  • هنگامی‌که برفک فقط در قسمت عقب بخش فریزر جایی که سیم پیچ اواپراتور قرار دارد، به وجود می‌آید، نشان‌دهنده مشکلی در چرخه یخ زدایی است. با توجه به دستگاه، این مشکل می‌تواند به خاطر خراب شدن هیتر، بیمتال، سنسور یخ زدایی، تایمر یخ زدایی یا برد کنترل کننده باشد. برای عیب‌یابی دقیق‌تر باید جزئیات این بخش‌ها به‌دقت توسط متخصص فنی بررسی شود.جهت بررسی میتوانید به مرکز خدمات سامی سرویس دارای نمایندگی تعمیر یخچال اسنوا در اصفهان تماس بگیرید

طراحی وبسایت برفک ,فریزر ,یخچال ,دستگاه ,دمای ,زدایی ,خیلی پایین ,یخچال فریزر ,دمای فریزر ,باشد، ممکن ,مواد غذایی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

باشگاه ورزشی پدیده شاهرود صنایع روشنایی درب اتوماتیک شیشه ایی - دورال در روانشناسی وه لیکان طراحی و چاپ | ست اداری،سربرگ،پاکت،لوگو،بروشور هانی مگ دانلود آهنگ غمگین