دانلود بازی My Time At Portia + Update v1.0.128791 برای کامپیوتر

بالاخره نسخه نهایی بازی My Time At Portia پس از مدت ها انتظار و خروج از حالت Early-Access، در ۱۵م ژانویه ۲۰۱۹ به صورت نهایی منتشر شد. این بازی توانسته نظرات به شدت مثبتی را از سمت گیمرها و منتقدین دریافت کند و انتظار می رود تا جوایز زیادی را از آن خود کند. این بازی اثری جهان آزاد، شبیه سازی، نقش آفرینی و کژوال است که توسط استودیو Pathea Games توسعه یافته و Team17 Digital آن را منتشر کرده است. شما باید زندگی کاملا جدیدی را در شهر دلربای Portia تجربه کنید.

بازی My Time at Portia تر‌کیبی از آثار هایائو میازاکی نظیر Castle in the Sky و Nausicaä of the Valley of the Wind، در کنار المان‌های گیم‌پلی بازی‌های Harvest Moon ،Stardew Valley ،Animal Crossing ،Dark Cloud 2, و Steambot Chronicles است. داستان این بازی از جایی آغاز می‌شود که شخصیت اصلی کار‌گاهی را در شهری که از دوران آخر‌الزمان عبور کرده و هم‌اکنون با آثار به جا مانده از آن دست و پنجه نرم می‌کند، به ارث می‌برد. بازیکنان می‌توانند با ساخت وسایل جدید و منحصر‌به‌فرد به بهبود جامعه کمک کرده و با ساکنین رابطه دوستانه بر‌قرار کنند. بازی My Time at Portia دارای ویژگی‌هایی از جمله ماهی‌گیری، کشاورزی، شخصی‌سازی شخصیت اصلی و کاوش سیا‌ه‌چال‌ها است.

My Time At Portia PC-CODEX

آپدیت بازی Update v1.0.128791-CODEX اضافه شد

 

دانلود نسخه CODEX بازی Onimusha Warlords برای کامپیوتر

 

 



oxogame | دانلود بازی , اخبار بازی بازی ,portia ,time ,دانلود ,codex ,کرده ,برای کامپیوتر ,دانلود بازی ,شخصیت اصلی ,128791 برای ,portia update منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

فروشگاه خانه اخوان ایمن کالا اوزیل موزیک معرفی تیمهای فوتبال پورتال و سایت تفریحی خبری ایرانیان آی فونت قفس فیلم