«مصرف‌گرايي در ميان ايراني‌ها بيداد مي‌کند»، اين عبارت حاصل يافته‌هاي پژوهشي صداوسيما و مبتني بر تحليل‌هاي آماري است که نشان مي‌دهد، فقط در شهر تهران سالانه 26 ميليارد تومان براي خريد کالاهاي مصرفي هزينه مي‌شود.
آگهي‌هاي تجاري و تبليغاتي عامل اشاعه فرهنگ مصرف‌گرايي است و رسانه ملي، ما را به دست شرکت‌هاي تبليغاتي سپرده تا آن‌ها متقاعدمان کنند که سبک زندگي‌مان را تغيير دهيم.



کشکول عناوین مذهبي ، فرهنگي وی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

اخلاق و ادب فروش عمده لباس کیلویی کالای ارزان وبسات آزمایشی فروشگاه لوازم کادویی مهراناز