مبل راحتی کلاسیک آلمانی، یک مبل کلاسیک با ظاهری زیبا و طراحی بروز میباشد.

این مبل کلاسیک دارای تکیه گاه تمام لمسه و تشک های دوبل است که زیبایی این محصول را دوچندان کرده است.

تشک های دوبل و استفاده از اسفنج های ویژه فوق نرم، نشیمنگاه این مبل راحتی کلاسیک را بسیار راحت نموده است. علاوه بر این دیته های این مبل تمام پارچه است.

مبل راحتی کلاسیک آلمانی، دارای یک کاناپه 3 نفره، یک کاناپه 2 نفره و دو صندلی تک نفره است.

اسکلت این مبل از چوب روس تشکیل شده است و توسط نجاران زبده مقاوم سازی شده است.

جنس پایه های این مبل از بین گزینه های پایه فایبرگلاس و پایه چوب قابل انتخاب است.

اتاق نشیمن     مبلمان         مبل        مبلمان راحتی        مبل راحتی   مبل راحتی کلاسیک آلمانی

 

 

مبل راحتی

 

و قیمت مبل راحتی

مبل های راحتی و کاناپه ها در ظرفیت های مختلف جزء لاینفک دکوراسیون منزل و محیط های اداری، تجاری و خدماتی هستند. مدل های متنوع مبل راحتی و کاناپه با جنس ها و رنگ بندی های مختلف از تولید کنندگان معتبر و با سابقه درخشان در گاه آف دکور موجود است. با توجه به سبک چیدمان یا کارآیی مورد نیاز محیط مورد نظر، شما میتوانید کاناپه یا مبل راحتی خود را انتخاب و اری نمایید.

 

مدل های مبل راحتی 

مدل های مختلف مبل و مبلمان راحتی با تخفیف ویژه در دسته بندی های  مبل راحتی، مبلمان کلاسیک، مبل تختخواب شو، مبل ال، مبلمان استیل را مشاهده کنید.

 

انواع پارچه مبل راحتی

پارچه هایی که برای روکش مبل های راحتی از آنها استفاده می شود عبارت هستند از مازراتی، مکس، بوگاتی، پورش و ملیتا.

 

مراحل تولید مبل راحتی

برای ساخت انواع مبل ها ابتدا کلاف مبل ساخته شده، سپس کارهای مربوط به سمباده کشی و رنگ کردن آن انجام می شود. بعد از این مرحله پارچه رومبلی را دوخته و رویه کوبی را انجام می دهند. رویه کوبی آخرین و حساس ترین مرحله ساخت مبلمان است و باید با دقت فراوان انجام شود.

 

مبل راحتی ایتالیایی

طرح های مبل ایتالیایی بسیار خاص و فانتزی بوده و برای ساخت آنها از بهترین متریال استفاده می شود. خصوصا پارچه روکش این نوع مبل ها از انواع لوکس پارچه های رومبلی انتخاب خواهد شد. همچنین این مبل ها بسیار خوش ساخت بوده و کوچکترین نقصی در ساخت آنها وجود ندارد.


دکور راحتی ,کلاسیک ,پارچه ,ساخت ,کاناپه ,انجام ,راحتی کلاسیک ,ساخت آنها ,رویه کوبی ,کلاسیک آلمانی ,کلاسیک آلمانی، ,راحتی کلاسیک آلمانی ,راحتی کلاسیک منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

ادبی مجله تفریحی سرگرمی گیم و بازی های رایانه ای│کاسپلی│فکت│ خاطرات ِ فیلسوف ِعاشق رمان یاب جسنا فلیر آموزش احترام اجتماعی در مدارس