مبل چستر chester داتیس، سبکی متفاوت در مبل چستر میباشد.

طراحی متفاوت و کیفیت بینظیر مبل چستر داتیس موجب استقبال بینظیر از این مبل چستر گردیده است.

کلاف و پایه های مبل راحتی چستر از جنس چوب روس میباشد.

فوم نشیمنگاه مبل راحتی چستر داتیس از جنس فوم سرد است که ماندگاری چندین ساله آن را تضمین میکند.

 

اتاق نشیمن        مبلمان         مبل            مبل راحتی       مبلمان راحتی             مبل چستر داتیس chester

 

 

 

 

 

مبل راحتی

 

 

و قیمت مبل راحتی

مبل های راحتی و کاناپه ها در ظرفیت های مختلف جزء لاینفک دکوراسیون منزل و محیط های اداری، تجاری و خدماتی هستند. مدل های متنوع مبل راحتی و کاناپه با جنس ها و رنگ بندی های مختلف از تولید کنندگان معتبر و با سابقه درخشان در گاه آف دکور موجود است. با توجه به سبک چیدمان یا کارآیی مورد نیاز محیط مورد نظر، شما میتوانید کاناپه یا مبل راحتی خود را انتخاب و اری نمایید.

 

مدل های مبل راحتی 

مدل های مختلف مبل و مبلمان راحتی با تخفیف ویژه در دسته بندی های  مبل راحتی، مبلمان کلاسیک، مبل تختخواب شو، مبل ال، مبلمان استیل را مشاهده کنید.

 

انواع پارچه مبل راحتی

پارچه هایی که برای روکش مبل های راحتی از آنها استفاده می شود عبارت هستند از مازراتی، مکس، بوگاتی، پورش و ملیتا.

 

مراحل تولید مبل راحتی

برای ساخت انواع مبل ها ابتدا کلاف مبل ساخته شده، سپس کارهای مربوط به سمباده کشی و رنگ کردن آن انجام می شود. بعد از این مرحله پارچه رومبلی را دوخته و رویه کوبی را انجام می دهند. رویه کوبی آخرین و حساس ترین مرحله ساخت مبلمان است و باید با دقت فراوان انجام شود.

 

مبل راحتی ایتالیایی

طرح های مبل ایتالیایی بسیار خاص و فانتزی بوده و برای ساخت آنها از بهترین متریال استفاده می شود. خصوصا پارچه روکش این نوع مبل ها از انواع لوکس پارچه های رومبلی انتخاب خواهد شد. همچنین این مبل ها بسیار خوش ساخت بوده و کوچکترین نقصی در ساخت آنها وجود ندارد.


دکور راحتی ,چستر ,پارچه ,ساخت ,داتیس ,انواع ,چستر داتیس ,ساخت آنها ,رویه کوبی ,داتیس chester ,راحتی چستر ,چستر داتیس chester منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

خوشمزه ترین مزه ها Ravcast | راوکست چگونه آرايشي ساده و زيبا داشته باشيبم باشگاه کوهنوردی پژواک دانلود مقاله فارسی - مقاله رایگان چه فیلمی؟ ,موسیقی و فیلم و بهترین سگ ها