برای اینکه تاریخچه و قدمت مبل چستر فیلد را بدانید، فقط کافی است کلمه چستر فیلد را در فرهنگ لغت آکسفورد جستجو کنید.

در مورد این سبک بینظیر و منحصر به فرد نظریه های مختلفی مطرح است که حتی طراحی این مبل سلطنتی را به قبل از سال 1800 میلادی منسوب میدانند.

نقل شده است که در صده 1800 میلادی لرد فلیپ استون ( لرد چهارم چستر فیلد)دستور ساخت و طراحی مبلی متفاوت و راحت مختص نجیب زادگان را داده است که هنگام نشستن روی آن لباس هایشان چروک نشود.

طراحان مبل در آن دوره با استفاده از تجربه و مهارت خودتوانسته اند مبلی با ارتفاع کم، پشتی مبل یکدست، لبه های گرد و با پارچه های دکمه دار طراحی کنند.  

این طراحی یک طراحی بینظیر و متمایز در طراحی مبلمان نامیده شده است که هیچ گاه کهنه نشده، بلکه هرساله به زیبایی آن افزوده میشود.

استقبال بینظیر از این محصول در مبلمان خانگی موجب افزایش کیفیت و مدل های متنوع این محصول زیبا شده است.

مبل راحتی لوکس چستر انگلیسی یک مبل زیبا و بینطیر در طراحی و ساخت است.

این مبل تمام لمسه با ویژگی های ظاهری بینظیر چشم هر بیننده ای را به خود خیره میکند.مبل راحتی لوکس چستر انگلیسی مناسب مبلمان خانگی و مبلمان اداری میباشد.

اتاق نشیمن     مبلمان         مبل        مبلمان راحتی        مبل راحتی       مبل راحتی لوکس چستر انگلیسی

 

 

 

مبل راحتی

 

و قیمت مبل راحتی

مبل های راحتی و کاناپه ها در ظرفیت های مختلف جزء لاینفک دکوراسیون منزل و محیط های اداری، تجاری و خدماتی هستند. مدل های متنوع مبل راحتی و کاناپه با جنس ها و رنگ بندی های مختلف از تولید کنندگان معتبر و با سابقه درخشان در گاه آف دکور موجود است. با توجه به سبک چیدمان یا کارآیی مورد نیاز محیط مورد نظر، شما میتوانید کاناپه یا مبل راحتی خود را انتخاب و اری نمایید.

 

مدل های مبل راحتی 

مدل های مختلف مبل و مبلمان راحتی با تخفیف ویژه در دسته بندی های  مبل راحتی، مبلمان کلاسیک، مبل تختخواب شو، مبل ال، مبلمان استیل را مشاهده کنید.

 

انواع پارچه مبل راحتی

پارچه هایی که برای روکش مبل های راحتی از آنها استفاده می شود عبارت هستند از مازراتی، مکس، بوگاتی، پورش و ملیتا.

 

مراحل تولید مبل راحتی

برای ساخت انواع مبل ها ابتدا کلاف مبل ساخته شده، سپس کارهای مربوط به سمباده کشی و رنگ کردن آن انجام می شود. بعد از این مرحله پارچه رومبلی را دوخته و رویه کوبی را انجام می دهند. رویه کوبی آخرین و حساس ترین مرحله ساخت مبلمان است و باید با دقت فراوان انجام شود.

 

مبل راحتی ایتالیایی

طرح های مبل ایتالیایی بسیار خاص و فانتزی بوده و برای ساخت آنها از بهترین متریال استفاده می شود. خصوصا پارچه روکش این نوع مبل ها از انواع لوکس پارچه های رومبلی انتخاب خواهد شد. همچنین این مبل ها بسیار خوش ساخت بوده و کوچکترین نقصی در ساخت آنها وجود ندارد.


دکور راحتی ,چستر ,ساخت ,طراحی ,مبلمان ,پارچه ,چستر انگلیسی ,راحتی لوکس ,لوکس چستر ,چستر فیلد ,ساخت آنها منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

همه چیز 3 powerdars دانلود آهنگ غمگین عکس سریال های کره ای شرکت تنکا خرید اینترنتی بلیتز Patriciaxgf67 Casa سایت ریاضی ویستا سازه