بادبزن زغال دستی باطری خور قیمت : 70,000  تومان

بادبزن زغال دستی باطری خور

 

 

ایزی فایر Easy Fire یک دستگاه کوچک و سبک است که به وسیله 4 عدد باتری قلمی کار می کند و شما را از بادبزن های دستی برای روشن کردن زغال و آتش بی نیاز می کند و سرعت شما را در روشن کردن زغال بالاتر می برد.در واقع می توان ایزی فایر را نوعی سشوار باطری خور دانست که نیاز به سیم برق ندارد و همه جا در سفر و پیک نیک می تواند همراه شما باشد.

 

 

 

ایزی فایر Easy Fire بسیار سبک است و گرفتن آن دست شما را خسته نمی کند و به وسیله آن خیلی راحت تر می توانید زغال و آتش روشن کنیدجنس سری ایزی فایر Easy Fire فلزی بوده و قابلیت تحمل گرما تا 200 درجه سانتیگراد را دارد که طولی در حدود 13 سانتی متر داردایزی فایر بسیار کم مصرف بوده و باتری کمی مصرف می کند و تا 90 دقیقه می تواند روشن بماند.

 

 

 

ضمنا بهتر است از باتری نوع آلکالاین استفاده کنید تا قدرت باد ایزی فایر بیشتر شود ، باتری های آلکالاین همان باتری قلمی معمولی است که قدرت بالاتری دارد و در همه مغازه های الکتریکی موجود می باشد.از ایزی فایر Easy Fire می توان برای روشن کردن زغال جهت قلیان نیز استفاده کرد که خیلی با سرعت زغال ها روشن و آماده می کند.

 

 


گاه غزل زغال ,روشن ,فایر ,ایزی ,باتری ,fire ,ایزی فایر ,روشن کردن ,کردن زغال ,easy fire ,فایر easy منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

فروشگاه gtf2 مود های جی تی ای 5 دانلود کده آرام دانلود بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد. فروش تجهیزات غیرمخرب جوش راهنمای استفاده از وسایل برقی خانگی جدید ترین اهنگ ها از هستی صدا