در دهه‌های اخیر نشان داده شده‌است که قشر اوربیتوفرونتال در نحوه انتخاب گزینه‌های انتخابی خود و اینکه چگونه انتخاب آن‌ها با ارزش است و همه آن‌ها انتخاب‌های آینده را هدایت می‌کنند و یا به کسی کمک می‌کنند ارزیابی کند که این نتیجه چقدر خوب یا بد است .

همانطور که در این مطالعه نشان‌داده‌شده ، قشر اوربیتوفرونتال در بسیاری از جنبه‌های تصمیم‌گیری گذشته صرف می‌کند . به طور خاص هنگامی که مردم بازی را انجام می‌دهند ، محرک اصلی فعالیت در قشر اوربیتوفرونتال از شکست یا پشیمانی بعد از برد بیشتر نیست .

author Ignacio ، یکی از فارغ التحصیلان سابق دانشگاه برکلی که در حال حاضر استادیار دانشگاه دیویس دیویس است ، گفت : " معلوم شده‌است که شایع‌ترین اطلاعات کدگذاری شده در قشر اوربیتوفرونتال از افراد مورد تاسف قبلی از تصمیم قبلی خود بود . "

با توانایی تشخیص الگوی فعالیت مرتبط با پشیمانی ، یافته‌ها می‌توانند در را باز کنند تا تاثیر مدارهای پشیمانی در مغز افراد مبتلا به صدمات مغزی و یا رفتارهایی را که فقدان پشیمانی از جمله برخی از تمداران را بیان می‌کنند ، به خوبی درک کند .

رابرت نایت ، یک متخصص عصب‌شناسی و استاد دانشگاه برکلی، گفت : " اگر شما احساس پشیمانی می‌کنید ، به دنیای اعتیاد آور یا ضداجتماعی نزدیک می‌شوید . "

نایت همچنین فرصتی را برای مقایسه تاسف در مغز عادی در مقابل مغز مجروح ، از جمله افراد مبتلا به جنون گاوی که می‌تواند منجر به تغییر رفتار اجتماعی شود ، می‌بیند . برای مثال قشر اوربیتوفرونتال در تومورهای مغزی ناشی از ضربه و سقوط آسیب می‌بیند که منجر به تغییر رفتار می‌شود .

محققان یافته‌های خود را در ۱۳ سپتامبر در مجله بیولوژی فعلی گزارش خواهند داد .

حدس دوم در مورد

دانشمندان فعالیت الکتریکی را مستقیما ً از سطح قشر اوربیتوفرونتال با یک فرصت شرط‌بندی ثبت کردند ، شرط را گذاشتند یا شرط بستند ، شرط را گذاشتند و ، نیم ثانیه بعد ، نتیجه را دریافتند . الکترودها به تیم اجازه دادند تا افکار خود را در آن منطقه رها کنند و در لحظه millisecond آن را رها کنند .

در طول نیمه دوم بین شرط‌بندی و پیامد ، سیگنال‌های عصبی در قشر اوربیتوفرونتال در بازان most فرآیند تصمیم‌گیری خود را مورد بررسی قرار دادند ، از جمله the که از دست دادن یا پشیمانی بعد از برنده شدن، پس از برنده شدن ، نداشتن شرط بیشتر گذراندند .

فعالیت مغزی بسیار شبیه بازان بود که تصمیم قبلی خود را با توجه به اینکه برنده یا بازنده بودند ، حدس می‌زدند ، حتی قبل از اینکه آن‌ها نتایج آخرین شرط‌بندی خود را پیدا کنند . احتمالا ً، این به ما کمک می‌کند تا در آینده تصمیمات بهتری بگیریم .

Hsu گفت : " بعد از این که این موضوع تصمیم گرفت ، مغز ، خیلی از بی‌کار منتظر یافتن نتیجه بود، مشغول بازدید مجدد از آنچه در طول تصمیم قبلی رخ داد بود - همه چیز از این که آن‌ها می‌کردند و چه چیزی باخته بودند یا گم شده‌بودند ، تا چقدر از تصمیم قبلی خود متاسف بودند . "

Hsu گفت : " از سوژه ما تصویر بهتری از مغز دریافت می‌کنیم و آن چه در طول تصمیم‌گیری انجام می‌دهد ، اما همچنین برای نوع سیگنال‌هایی که ممکن است در افرادی که نامناسب در تصمیم‌گیری وجود دارند ظاهر می‌شود .

دقت of

این اثر در بسیاری از مطالعات پیشین در مورد مغز ساخته شده‌است که بیشتر آن با تصویربرداری تشدید مغناطیسی کارکردی ( fMRI ) و electroencephalograms ( EEG ) ، با ثبت مستقیم از سطح قشری مغز انسان انجام می‌شود . این تکنیک ، که به electrocorticography ( ECoG ) مشهور است، نیاز به قرار دادن چند صد الکترود به عنوان یک مش در سطح مغز پس از باز شدن جمجمه دارد : دسترسی تنها امکان پذیر است با بیمارانی که قبل از جراحی برای درمان صرع ، تحت آزمایش‌ها قرار دارند .

منبع سایت علم روز


مشاوره روانشناسی اوربیتوفرونتال ,پشیمانی ,قبلی , ,تصمیم ,فعالیت ,تصمیم قبلی ,تغییر رفتار ,افراد مبتلا منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

دانلود فیلم های ایرانی و خارجی زیر مجموعه گیری تعمیرات سیم خاردار تبری سایت اینترنتی نی بازاریاب فضای مجازی